Fandom

Gothicpedia

Tom (pirat)

4982strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze4 Udostępnij

Tom
Tom (Pirat by Jakimix135xd).png
Tom na plaży

Informacje
Gildia
Miejsce zamieszkania
Miejsce pobytu
Dzierżona broń
Noszony strój
Występowanie
Status
Nieznany
Wyznanie
Dubbing
Kod na przywołanie
insert pir_1389_addon_tom

Tom – postać, występująca w Gothic II: Noc Kruka (do przyzwania tylko kodem) i bez kodów w dwóch modyfikacjach – Piratenleben (niemiecka) i Zły Sen (rosyjska).

Gothic II: Noc KrukaEdytuj

Można go przyzwać tylko kodem. W dialogu ma jedynie opcję Koniec.

PiratenlebenEdytuj

Jest uciekinierem z obozu bandytów (co jest nieprawdą, chyba, że magicznie odmłodniał, oraz dlatego, że jako bandyta występuje w modyfikacji Velaya – Historia wojowniczki, której akcja toczy się mniej więcej równocześnie z tą). Pyta Rhena przy pierwszym spotkaniu czy jest z obozu. Zasmuca się słysząc negatywną odpowiedź – dociera do niego, że z bandytami nie ma już żadnego kontaktu (co obala zadanie od Jenkinsa). Nie zleca bohaterowi żadnych zadań. Może nauczyć go posługiwania się bronią jednoręczną. Po dopłynięciu do Wyspy Skarbów nie odgrywa znaczącej roli.

Zły SenEdytuj

Po pierwszej podróży Bezimiennego z XyZynem pojawia się w obozie wraz z resztą załogi. Jak każdemu piratowi, protagonista może dać mu bimber z poganek. Jest jedną z osób nie widzących miraży bohatera (wyciąga broń gdy słyszy o lewitującym statku). Nie odgrywa żadnej ważnej roli.

Więcej w Fandom

Losowa wiki