Fandom

Gothicpedia

Tom

5001stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Udostępnij

Tom
Tom g2-nk (by Ossowski21).png
Tom w karczmie Snafa

Informacje
Gildia
Poziom
40
Miejsce zamieszkania
Miejsce pobytu
Jaskinia na bagnach niedaleko obozu
Dzierżona broń
Noszony strój
Występowanie
Wyznanie
Dubbing
Kod na przywołanie
BDT_1080_Addon_Tom

Tom – postać występująca w Gothic II: Noc Kruka. Jest to bandyta Kruka mieszkający w Jarkendarze.

Gothic II: Noc Kruka Edytuj

Ukrywa się nieopodal myśliwego polującego na węże błotne - Logana, ponieważ naraził się Estebanowi. Wiąże się z nim zadanie, w którym Bezimienny musi odnaleźć mordercę dwóch zaginionych żeglarzy. Widział całe zajście, jakie miało miejsce pomiędzy Juanem, a Angusem i Hankiem. Gdy Bezimienny zabije Estebana, może poinformować o tym Toma, który niezwykle się ucieszy, po czym uda się do karczmy Snafa, gdzie będzie zajmował się popijaniem ginu.

Gothic Edycja rozszerzona Edytuj

Jest myśliwym mieszkającym przy rzece nieopodal Starego Obozu. Skupuje skóry topielców (po 10 sztuk). Przyznaje że mieszka w kolonii od 5 lat oraz jest 60-letnim starcem. Kiedy w czwartym rozdziale uformowana zostaje Straż Kruka, twierdzi on że nie miał innego wyboru niż do nich przystać, widział ich bowiem jak zmierzali o zmierzchu w stronę opuszczonej kopalni. Kruk tym samym dał mu ultimatum – albo podąża razem z nimi albo ginie z jego ręki. Tom dodaje także iż "wybór był oczywisty".

Velaya – Historia wojowniczki Edytuj

Przeszedł przez portal prowadzący do Khorinis. Podobnie jak jego koledzy osiedlił się w obozie niedaleko ruin. Na zmianę pilnuje wejścia do jaskini z portalem. Boi się szkieletów znajdujących się w owej jaskini. Jako że Velaya musi dokończyć mikstury lecznicze dla Miguela proponuje bandycie, że zajmie się stworkami. Tom po chwili zawahania zgadza się i daje wojowniczce miecz. Po pomyślnie zakończonej misji w jaskini rabuś jest zaskoczony umiejętnościami bohaterki. Później bandyta przenosi się do obozu znajdującego się za farmą Bengara. Ginie tam z ręki osoby, której wcześniej nie doceniał.

Dalsze losy Edytuj

Po odpłynięciu Bezimiennego na kontynent, Jarkendar i Khorinis został zaatakowany przez orków, tym samym Tom został prawdopodobnie przez nich zabity, bądź zniewolony.

Ciekawostki Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki