Fandom

Gothicpedia

Tippler

4982strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze6 Udostępnij

Tippler
Tippler G3 (by Gothicfan94).png
Informacje
Gildia
Zawód
Gorzelnik
Poziom
10
Miejsce zamieszkania
Okolice Faring
Miejsce pobytu
Dzierżona broń
Noszony strój
Występowanie
Status
Nieznany
Wyznanie
Dubbing
Kod na przywołanie
Tippler

Tipplermyśliwy, występujący jedynie w Gothic 3. Jest gorzelnikiem, mieszka w swojej chacie, położonej w lesie koło Faring.

Gothic 3 Edytuj

Od rana do wieczora naprawia swoją rozlatującą się chatę, nocą przesiaduje na ławce, paląc Czarnego Rhobara lub popijając swój ulubiony trunek. Kiedy nie zajmuje się polowaniem, produkuje nordmarską starkę, ale jak mówi Flint, właściciel gospody w FaringTippler wypija wszystko sam. Kiedy po raz pierwszy spotyka Bezimiennego, pyta go czy się zgubił. Częstuje bohatera wódą, która według niego przepala przełyk szybciej niż pierd zębacza. Mówi że poluje, ale w ruinach, w których ma obozowisko, osiedliły się gobliny. Prosi Bezimiennego o oczyszczenie ich. W nagrodę może uczyć bohatera umiejętności łowieckich. Sprzedaje łuki i strzały.

Kiedy Bezimienny prosi o nordmarską starkę dla Mojoka, Tippler mówi że ma tylko jedną butelkę i nie ma zamiaru się z nią rozstać. Może jednak uwarzyć ją dla bohatera, pod warunkiem, że przyniesie mu składniki. Daje Bezimiennemu przepis, a gdy ten dostarczy potrzebne ingrediencje, oddaje mu jedną butelkę alkoholu.

Dalsze losy Edytuj

Jego dalsze losy są nieznane, gdyż w Gothic 3: Zmierzch Bogów w jego chacie znajduje się pełzacz, który prawdopodobnie zabił Tipplera.

Ciekawostki Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki