Fandom

Gothicpedia

Theodor

4967stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze10 Share

Theodor
Theodor ZB (by Wedkarski).png

Informacje
Gildia
Miejsce zamieszkania
Miejsce pobytu
Dzierżona broń
Noszony strój
Występowanie
Wyznanie
Dubbing
Kod na przywołanie
Theodor

Theodor – postać, występująca w Gothic 3: Zmierzch Bogów. Jest królewskim strażnikiem, pilnuje wejścia do dziedzińca zamkowego w Vengardzie.

Przed akcją gry Edytuj

Nic nie wiadomo o jego przeszłości, gdyż nie występuje w Gothic 3. Być może w trzeciej części nie był znany z imienia Bezimiennemu.

Gothic 3: Zmierzch Bogów Edytuj

Mówi Bezimiennemu, że w mieście panuje zaraza, która bardzo szybko się rozprzestrzenia i szuka człowieka, który może coś o tym wiedzieć. Theodor mówi bohaterowi o Marcu, który okrył się hańbą i prosi bohatera o odnalezienie go. Marc mieszka w Ardei. Kiedy Bezimienny go tam odnajdzie, i przyjdzie do Theodora, opowie bohaterowi historię Marca i zakazanych artefaktów. Kiedy razem domyślają się, że chorobę wywołał jeden z artefaktów, Theodor prosi Bezimiennego o odszukanie i przyniesienie mu wszystkich zakazanych artefaktów w obszarze pomiędzy Ardeą a Vengardem. Po odnalezieniu przez Bezimiennego pierścieni i amuletów w Ardei i przyniesieniu ich Theodorowi, ten prosi bohatera o potwierdzenie informacji na temat oddziału zwiadowczego paladynów, uwięzionego przez orków na przylądku Dun. Bezimienny wyrusza w okolice przylądku Dun, odnajduje orka Ebolta, potwierdza informacje i wraca do Theodora. Strażnik zleca bohaterowi pokojowe odbicie zwiadowców z rąk Ebolta, ponieważ Lee uważa, że przemoc nie zawsze jest dobrym rozwiązaniem. Po przyprowadzeniu przez Bezimiennego trzech więźniów, musi on jeszcze zdobyć piętnaście kawałków surowego mięsa. Po przyniesieniu mięsa, strażnik prosi jeszcze o dwadzieścia worków pszenicy. Po dostarczeniu żywności Theodorowi, pozwala przejść Bezimiennemu do sali tronowej.

Dalsze losy Edytuj

Jego dalsze losy pozostają nieznane, prawdopodobnie jest teraz strażnikiem nie Lee, a Rhobara III.

Ciekawostki Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki