FANDOM

Test zaufania – zadanie główne, występujące w Gothic. Jest zlecane Bezimiennemu przez Diego.

Przebieg zadania Edytuj

Diego zleca Bezimiennemu udanie się do Starej Kopalni, gdzie ma odebrać od Iana listę towarów, których potrzebuje Stary Obóz. Kiedy bohater od razu poprosi o dokument, cień odmówi. Kiedy w końcu go otrzyma, może podjąć jedną z dwóch decyzji:

  1. Stary Obóz – udać się się bezpośrednio do Diega. Ten oświadczy, że coraz bardziej go zadziwia. W nagrodę Bezimienny otrzymuje siedemset pięćdziesiąt punktów doświadczenia.
  2. Nowy Obóz – udać się do Laresa. Ten dopisuje towary potrzebne w Nowym Obozie. Następnie bohater wraca do Diega i oddaje mu dokument. Podczas kolejnej wizyty u szkodnika Bezimienny otrzymuje tysiąc punktów doświadczenia oraz część łupów z napadu, między innymi pięć serów, pięć bochenków chleba, lekki miecz strażnika, pięć jabłek, pięć piw oraz pięć kiści winogron.

Ciekawostki Edytuj

  • Po oddaniu sfałszowanej listy Diego, w dzienniku bohatera można przeczytać „(…) ale zauważyłem dziwny błysk w jego oku”.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki