Fandom

Gothicpedia

Teo

5330stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Teo – postać, występująca w modyfikacji Piratenleben. Jest to kamieniarz i były żeglarz z załogi Jaro.

Przed akcją modyfikacji Edytuj

Skopojnie zajmował się swoim rzemiosłem, gdy pewnego dnia "ten przeklęty Jaro zapukał do jego drzwi". Wypłynął wraz z Jimem i Finem pod dowództwem Jaro. Niestety okręt roztrzaskał się o stromy brzeg Wyspy Skarbów. Trzej marynarze, którzy przeżyli całą winę zrzucili na kapitana i wygnali go. Obie strony konfliktu były na siebie bardzo wściekłe. By nie wchodzić sobie w drogę Jaro znalazł mroczną jaskinię, a reszta załogi - rozpadający się, stary budynek. Nieco go ogarnęli i mogli w nim zamieszkać.

Piratenleben Edytuj

Przez cały dzień rozmawia z Finem na piętrze. Wieczorami schodzą na dół by przeprowadzić grupową konwersację z Jimem. Pomaga Rhenowi z małym problemem - połączeniem kawałków połamanej kamiennej tablicy. Przeszukując wyspę Rhen znalazł trzy kawałki, a o ich połączenie porosił Teo. W zamian za przyniesienie mu jego starego, lecz posiadającego sentymentalną wartość sztyletu, który został pożarty przez ognistego jaszczura. Pirat przeszukuje wybrzeże znajdując w końcu potwora. Zabija go i jego nieognistą obstawę i "wyciąga" mu sztylet z "żołądka" po czym odnosi właścicielowi.

Dalsze losy Edytuj

Zostaje na wyspie, gdyż nie chciał uciec z wyspy z piratami. Jak mówił Fin - "dla niego i Jima bardziej liczy się honor".
Grupowa rozmowa (Piratenleben by Jakimix135xd).png

Narada rozbitków

Ciekawostki Edytuj

  • Jeśli Rhen zabije ognistego jaszczura wcześniej i go nie przeszuka (np. graczowi będzie się spieszyć) jego zwłoki nie znikną, gdy ma w sobie coś więcej niż tylko język i pazury.
  • Ma taką samą twarz jak Kharim.
  • Ma podobne imię do Orka z Gothic 3: Zmierzch Bogów - Theo.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki