Fandom

Gothicpedia

Teo

4965stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Teo
Teo (Piratenleben by Jakimix135xd).png
Informacje
Gildia
Brak
Zawód
Kamieniarz
Miejsce zamieszkania
Miejsce pobytu
Zniszczony budynek na wybrzeżu (piętro)
Dzierżona broń
(wcześniej osobisty sztylet
Noszony strój
Występowanie
Status
Żyje
Wyznanie
Nieznane
Dubbing
Brak
Kod na przywołanie
None_3402_Teo

Teo – postać, występująca w modyfikacji Piratenleben. Jest to kamieniarz i były żeglarz z załogi Jaro.

Przed akcją modyfikacji Edytuj

Skopojnie zajmował się swoim rzemiosłem, gdy pewnego dnia "ten przeklęty Jaro zapukał do jego drzwi". Wypłynął wraz z Jimem i Finem pod dowództwem Jaro. Niestety okręt roztrzaskał się o stromy brzeg Wyspy Skarbów. Trzej marynarze, którzy przeżyli całą winę zrzucili na kapitana i wygnali go. Obie strony konfliktu były na siebie bardzo wściekłe. By nie wchodzić sobie w drogę Jaro znalazł mroczną jaskinię, a reszta załogi - rozpadający się, stary budynek. Nieco go ogarnęli i mogli w nim zamieszkać.

Piratenleben Edytuj

Przez cały dzień rozmawia z Finem na piętrze. Wieczorami schodzą na dół by przeprowadzić grupową konwersację z Jimem. Pomaga Rhenowi z małym problemem - połączeniem kawałków połamanej kamiennej tablicy. Przeszukując wyspę Rhen znalazł trzy kawałki, a o ich połączenie porosił Teo. W zamian za przyniesienie mu jego starego, lecz posiadającego sentymentalną wartość sztyletu, który został pożarty przez ognistego jaszczura. Pirat przeszukuje wybrzeże znajdując w końcu potwora. Zabija go i jego nieognistą obstawę i "wyciąga" mu sztylet z "żołądka" po czym odnosi właścicielowi.

Dalsze losy Edytuj

Zostaje na wyspie, gdyż nie chciał uciec z wyspy z piratami. Jak mówił Fin - "dla niego i Jima bardziej liczy się honor".
Grupowa rozmowa (Piratenleben by Jakimix135xd).png

Narada rozbitków

Ciekawostki Edytuj

  • Jeśli Rhen zabije ognistego jaszczura wcześniej i go nie przeszuka (np. graczowi będzie się spieszyć) jego zwłoki nie znikną, gdy ma w sobie coś więcej niż tylko język i pazury.
  • Ma taką samą twarz jak Kharim.
  • Ma podobne imię do Orka z Gothic 3: Zmierzch Bogów - Theo.

Więcej w Fandom

Losowa wiki