FANDOM

Tengron – postać, występująca w Gothic II oraz Gothic II: Noc Kruka. Jest to paladyn, przebywający w Górniczej Dolinie.

Przed akcją gry Edytuj

Stacjonował prawdopodobnie w Vengardzie. Z rozkazu króla Rhobara II wraz ze stoma innymi paladynami wyrusza na wyspę Khorinis, w celu wydobycia magicznej rudy, potrzebnej do wojny z orkami. Po przybyciu na Khorinis wyruszył z oddziałami kapitana Garonda do Górniczej Doliny.

Gothic II Edytuj

Na miejscu w ciężkich warunkach ciągłych ataków orków na paladynów został przydzielony do grupy wydobywczej Fajetha. Wraz ze skazańcami i przywódcą grupy zajęli małą kopalnię u stóp wieży Xardasa. Tam Tengron doświadczył wielu stresujących chwil. Większość jego towarzyszy zginęła, a pozostali przy życiu byli non stop narażeni na ataki zębaczy. Po przybyciu do obozowiska Bezimiennego paladyn z niecierpliwością wypytywał się bohatera o losy jego towarzyszy z zamku. Po otrzymaniu informacji wręczył Bezimiennemu pierścień. Nie będąc pewien swego ostatecznego losu poprosił, by ten mały przedmiot otrzymał i przechował jego przyjaciel Udar, przebywający na zamku. Miał on pomóc Udarowi w walce podnosząc jego siłę do czasu, kiedy on i Tengron ponownie się zobaczą. Tengron to dobry i silny wojownik jednak brakuje mu sprytu. Mimo tego jest bardzo odważny i honorowy. Postanowił zostać i bronić obozowiska aż do śmierci.

Dalsze losy Edytuj

Jego dalsze losy nie są dokładnie znane. Tengron nie przeżył prawdopodobnie głównego ataku orków, którzy po odpłynięciu Bezimiennego na kontynent podbili całą wyspę Khorinis.

Ciekawostki Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki