Fandom

Gothicpedia

Tegon

4965stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Tegon
Tegon (by Jao98).png

Informacje
Gildia
Poziom
500
Miejsce zamieszkania
Dzierżona broń
Noszony strój
Występowanie
Status
Żyje
Wyznanie
Antyteista

Tegon – postać, występująca w modyfikacji Returning. Jest to trzeci z Opiekunów Ciemności.

Returning Edytuj

Pojawia się przed Bezimiennym na płaskowyżu nad farmą Akila, gdy ten zakończy zadanie Moriusa. Chce go poddać egzaminowi i sprawdzić jego wiedzę o powstaniu świata. Najpierw jednak bohater musi przeczytać księgi znajdujące się w wieży Xardasa zapisane w starożytnym języku demonów. Nekromanta oznajmia jednak, że nie jest dość obeznany z językiem demonów i kieruje przyszłego króla Myrtany do mieszkającego w Górniczej Dolinie Kreola. Wybraniec bogów uczy się języka, po czym czyta "kroniki Opiekunów", a także księgę, w której opisano historię powstania świata i bogów. Następnie wraca do Tegona, który poddaje go egzaminowi ze zdobytej wiedzy. Gdy bohater odpowiada poprawnie na wszystkie pytania Opiekuna, ten zalicza jego test i teleportuje się do klasztoru Opiekunów. Po tym nie odgrywa ważniejszej roli. Jak jego pobratymcy, odchodzi do Pałacu Vakhana, gdzie został stworzony.

Dalsze losy Edytuj

W Pałacu wraz z innymi Opiekunami opracowywał plan zemsty, której jednak nigdy nie dokonali.

Więcej w Fandom

Losowa wiki