FANDOM

Tegon – postać, występująca w modyfikacji Returning. Jest to trzeci z Opiekunów Ciemności.

Returning Edytuj

Pojawia się przed Bezimiennym na płaskowyżu nad farmą Akila, gdy ten zakończy zadanie Moriusa. Chce go poddać egzaminowi i sprawdzić jego wiedzę o powstaniu świata. Najpierw jednak bohater musi przeczytać księgi znajdujące się w wieży Xardasa zapisane w starożytnym języku demonów. Nekromanta oznajmia jednak, że nie jest dość obeznany z językiem demonów i kieruje przyszłego króla Myrtany do mieszkającego w Górniczej Dolinie Kreola. Wybraniec bogów uczy się języka, po czym czyta „kroniki Opiekunów”, a także księgę, w której opisano historię powstania świata i bogów. Następnie wraca do Tegona, który poddaje go egzaminowi ze zdobytej wiedzy. Gdy bohater odpowiada poprawnie na wszystkie pytania Opiekuna, ten zalicza jego test i teleportuje się do klasztoru Opiekunów. Po tym nie odgrywa ważniejszej roli. Jak jego pobratymcy, odchodzi do Pałacu Vakhana, gdzie został stworzony.

Dalsze losy Edytuj

W Pałacu wraz z innymi Opiekunami opracowywał plan zemsty, której jednak nigdy nie dokonali.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki