Fandom

Gothicpedia

Tawerna Siekacza

5224strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze11 Udostępnij

Tawerna Siekacza – gospoda, występująca tylko w modyfikacji Mroczne Tajemnice do Gothic. Jest zlokalizowana niedaleko wejścia do Starej Kopalni w obozie strażników kopalni.

Przed akcją modyfikacji Edytuj

Mag Ognia Gardhar wystrzelił pocisk ze swojej katapulty i trafił prosto w tawernę, robiąc w niej sporą dziurę, a jednocześnie dobre miejsce do obserwacji obozu.

Mroczne Tajemnice Edytuj

Tawerna należy do strażnika kopalni Siekacza. Jest zbudowana z kamienia, posiada parter oraz piętro. Na parterze znajduje się sypialnia dla strażników i innych członków obozu. Wejście do niej znajduje się pod schodami, w środku jest pięć łóżek, obraz oraz kilka pochodni przymocowanych do ścian. Na pierwsze piętro prowadzą schody. W środku znajduje się trzy stoliki, kilka beczek, trofea naścienne oraz bar, którym zajmuje się Orlan. W karczmie przebywa właściciel Siekacz, tancerka Thyria, strażnik Vierzba, kucharz Gruby Butch, karczmarz Orlan oraz Muzyk. W nocy przychodzą także bezimienni strażnicy kopalni, a muzyk śpiewa oraz gra na lutni. W tawernie alkohol sprzedawany jest tylko członkom Starego Obozu, ludziom z Bractwa Śniącego lub obozu przed kopalnią.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki