Fandom

Gothicpedia

Tawerna Siekacza

4982strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze11 Udostępnij

Tawerna Siekacza
Tawerna Siekacza6 (by Cassidy005).png
Szyld tawerny Siekacza

Informacje
Typ
Tawerna
Położenie
Mieszkańcy
Zarządca
Ważne postacie
Występowanie

Tawerna Siekaczagospoda występująca tylko w modyfikacji Mroczne Tajemnice. Jest zlokalizowana niedaleko wejścia do Starej Kopalni w obozie strażników kopalni.

Przed akcją modyfikacji Edytuj

Mag ognia Gardhar wystrzelił pocisk ze swojej katapulty i trafił prosto w tawernę, robiąc w niej sporą dziurę, a jednocześnie dobre miejsce do obserwacji obozu.

Mroczne Tajemnice Edytuj

Tawerna należy do strażnika kopalni Siekacza. Jest zbudowana z kamienia, posiada parter oraz piętro. Na parterze znajduje się sypialnia dla strażników i innych członków obozu. Wejście do niej znajduje się pod schodami, w środku jest pięć łóżek, obraz oraz kilka pochodni przymocowanych do ścian. Na pierwsze piętro prowadzą schody. W środku znajduje się trzy stoliki, kilka beczek, trofea naścienne oraz bar, którym zajmuje się Orlan. W karczmie przebywa właściciel Siekacz, tancerka Thyria, strażnik Vierzba, kucharz Gruby Butch, karczmarz Orlan oraz Muzyk. W nocy przychodzą także bezimienni strażnicy kopalni, a muzyk śpiewa oraz gra na lutni. W tawernie alkohol sprzedawany jest tylko członkom Starego Obozu, ludziom z Bractwa Śniącego lub obozu przed kopalnią.

Więcej w Fandom

Losowa wiki