Fandom

Gothicpedia

Tarrok

5037stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze25 Udostępnij
Tarrok
Tarrok (Jakimix135xd).png

Informacje
Gildia
Poziom
3
Miejsce zamieszkania
Miejsce pobytu
Dzierżona broń
Brak
Noszony strój
Brak
Występowanie
Status
Nieznany
Wyznanie
Dubbing
Kod na przywołanie
Freemineorc

Tarrok – ork występujący w Gothic. Jest to niewolnik, pracujący w Wolnej Kopalni.

Przed akcją gry Edytuj

Mieszka w mieście orków. Zostaje jednak schwytany przez ludzi z Nowego Obozu i zabrany do kopalni jako niewolnik.

Gothic Edytuj

Znajduje się na niższych pokładach wolnej kopalni. Kiedy strażnicy ze Starego Obozu zajmują kopalnię, Tarrok ukrywa się przed nimi w głębi jaskini. Został otruty przez pełzacze, więc prosi Bezimiennego o przyniesienie swojego lekarstwa. Butelka znajduje się niedaleko, za dużą skałą na niewielkiej półce skalnej. Jak bohater dowiedział się od Ur-Shaka, może zrobić dla Bezimiennego Ulu-Mulu, gdy ten przyniesie mu: róg cieniostwora, kły błotnego węża, język ognistego jaszczura i kieł trolla. Po wykonaniu oręża zostaje w kopalni.

Returning Edytuj

Tarrok pojawia się, wg wskazówek Ur-Shaka, przy wieży koło bagna. Zostaje przez Bezimiennego uratowany od śmierci w walce ze szkieletami. Choć przeżył jest ranny. Lekarstwo daje Bohaterowi Ur-Shak. Po otrzymaniu go może znów wykonać Ulu Mulu. Później jego losy toczą się podobnie jak w Kolonii - zostaje w miejscu i nie ma wpływu na fabułę.

Dalsze losy Edytuj

Jego dalsze losy są nieznane, prawdopodobnie umiera w kopalni, lub mógł z niej zbiec gdy bariera upadła.

Ciekawostki Edytuj

  • W Gothic 3 występuje ork o podobnym imieniu, Tarok, jest to zarządca areny w Faring. Nie poznaje on jednak Bezimiennego, również jest to inna rasa orków, więc jest mało prawdopodobne by to był Tarrok.
  • Przed przekazaniem Tarrokowi lekarstwa, nazywa się Ork-Niewolnik.
  • Jest nieśmiertelny.
  • W grze nie posiada gildii.
  • W modyfikacji Returning dialog z nim przebiega niemal identycznie jak w Gothic, a co za tym idzie - ork nie poznaje Bohatera i potrzebuje lekarstwa.
  • W tej samej modyfikacji nazwy składników Ulu-Mulu zostają nieco zmienione.

Więcej w Fandom

Losowa wiki