Fandom

Gothicpedia

Tarokhan

5002strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Tarokhan
Tarokhan (Bumshak by Jakimix135xd).jpg
Informacje
Typ
Punkty Doświadczenia
5000
Siła/Zręczność
200/200
Punkty Życia
1000
Pancerz
680
Specjalne
Zianie ogniem
Występowanie
Kod
none_100_tarokhan

Tarokhan – piąty smok, którego można spotkać w Górniczej Dolinie, dodaje go modyfikacja Bumshak. Nie wiadomo jaki to konkretnie smok (chodzi o żywioł). Swoim wyglądem przypomina ognistego smoka z wulkanu, Feomathra. Możliwe że jest smokiem ognistym, jednak nie jest to powierdzona informacja.

Przed akcją modyfikacji Edytuj

Nie występował w Gothic II, więc nie wiadomo wiele o jego przeszłości. Z niewiadomych powodów nie przybył do Górniczej Doliny na wezwanie Beliara. Najpewniej przybył na prośbę Ur-Shaka.

Bumshak Edytuj

Gdy zamek został zdobyty, a dowódcy paladynów zabici, Tarokhan osiadł w zamku. Bumshak został do niego oddelegowany zaraz po zgładzeniu paladynów. Nakazał świeżemu hersztowi udać się do Górskiej fortecy, wulkanu i na bagno i zabić złodziei jaj. Skradzione jaja ork miał przynieść właśnie do niego. Po pomyślnym ukończeniu zadania smok obiecał Bumshakowi nagrodę, lecz jeszcze nie powiedział co to będzie. Pod koniec akcji modyfikacji wysyła orka po bardzo potężny topór – Kush BarbakFacht. Znajduje się on w miejscu, gdzie Bumshak jeszcze nigdy nie był, a gdzie bardzo chciałby się znaleźć. Nagroda zostaje odnaleziona w przejściu do Opuszczonej Kopalni. Po powrocie Bumshaka, Tarokhan wysyła go do Nur-Shaka, który zaś wysyła młodego herszta do domu. Po tym wydarzeniu, Tarokhan nie odgrywa już ważniejszej roli w modyfikacji, gdyż to jest już koniec.

Dalsze losyEdytuj

Przez jakiś czas, Tarokhan sprawował władzę w zamku oraz w Dolinie aż do przybycia wojsk Rhobara III. Jest wiele możliwości co do wydarzeń. Tarokhan mógł odlecieć albo stanąć do walki z żołnierzami i polec.

Więcej w Fandom

Losowa wiki