FANDOM

Baal Taran – postać, występująca w Gothic. Jest to nowicjusz Bractwa przebywający w Starym Obozie.

Gothic Edytuj

Mieszka w chacie koło północnej bramy. Często stoi przy ognisku niedaleko chaty kartografa Grahama. Może poinformować Bezimiennego o tym, że zaprowadzić go do Bractwa Śniącego może Baal Parvez. Bohater może go poprosić o pomoc w dostaniu się na zamek i dostarczeniu listu do magów ognia. Nowicjusz informuje go, że do zamku mogą wchodzić nowicjusze sprzedający bagienne ziele. Po zawaleniu się Starej Kopalni zostaje zamordowany przez strażników w celu ukrycia zajść, jakie miały miejsce na zamku.

Czas Zapłaty Edytuj

Taran przebywa w obozie rebeliantów i dalej sprzedaje bagienne ziele. Jego konkurentem jest Kagan. Wynajął on Gilberta, który przynosi mu ziele. Gdy Rick da ziele od Gilberta Kaganowi, ten obrzydzi ziele i zleci bohaterowi zaniesienie go Taranowi. Tak jak liczył Kagan, jego klienci zaczną odchodzić. Gdy tylko spotka Ricka, powie mu, że go nienawidzi.

Cytaty Edytuj

Zobacz tutaj.

Ciekawostki Edytuj

  • Podobnie jak inni nowicjusze przebywający w Starym i Nowym Obozie, posiada przydomek Baal przysługujący guru.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki