Fandom

Gothicpedia

Talbin

5403strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze11 Udostępnij

Talbin – postać, występująca w Gothic II oraz Gothic II: Noc Kruka. Jest to myśliwy polujący w Górniczej Dolinie.

Gothic II Edytuj

Wyruszył wraz ze swym przyjacielem Engromem do Górniczej Doliny w poszukiwaniu sławy i bogactwa. Szybko zmienia zdanie i pragnie się jedynie z niej wydostać, w czym Bezimienny może mu pomóc. Łupem Talbina są topielce, na które poluje niedaleko rzeki. Bohater może porozmawiać z nim na temat Łowców Smoków. Kiedy jego opętany kompan Engrom ucieka, myśliwy chce odzyskać skórę topielca z wygrawerowanym imieniem Talbin, którą zabrał Engrom, a gdy dowiaduje się, że jego przyjaciel zginął lub uciekł, postanawia opuścić Dolinę. Talbina można przeprowadzić przez tunel, później będzie czekał na Bezimiennego przed głównym wejściem do Górniczej Doliny, następnie zaś uda się na farmę Akila.

Velaya – Historia wojowniczki Edytuj

W modyfikacji Velaya – Historia wojowniczki myśliwy osiedla się w dzielnicy portowej niedaleko statku przypominającego Esmeraldę. O jego przebywaniu w mieście Velaya może się dowiedzieć od Meldora. Sprzedaje wyroby skórzane m.in. pasy, ale też i skórzane mieszki, skóry i strzały. Talbin jako jedyna osoba na wyspie potrafi zrobić pas transmisyjny potrzebny do starego młyna na farmie Sekoba. Po godzinie pas jest gotowy, ale garbarz żąda trzystu sztuk złota za wykonaną pracę. Wojowniczka nie może nic innego zrobić, niż mu zapłacić za jego pracę.

Ciekawostki Edytuj

  • Oburzona ceną pasa Velaya w swoim dzienniku nazywa go lichwiarzem.
  • Mówi Bezimiennemu, że oddałby życie za kawałek sera, ale nie wie jak go zdobyć, a mimo to jego wymarzone pożywienie leży w skrzyni obok niego.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki