Fandom

Gothicpedia

Talas

5002strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze7 Udostępnij

Talas
Talas (Gothic I) (by Gothicfan94).png

Informacje
Gildia
V-Hw: Bandyci
Poziom
4
Miejsce zamieszkania
Dzierżona broń
Noszony strój
Występowanie
Wyznanie
Dubbing
Kod na przywołanie
Insert nov_1300_talas

Talas – postać występująca w Gothic. Jest to nowicjusz, mieszka w obozie na bagnie.

Gothic Edytuj

Przebywa na placu świątynnym w obozie bractwa. Jest posłańcem Guru. Cor Kalom zlecił mu przyniesienie almanachu zawierającego wskazówki dotyczące kamieni ogniskujących. Bractwo odkupiło tę księgę od magów ognia, a gdy Talas wracał już do obozu wyznawców Śniącego, obrabowały go czarne gobliny. Chociaż Cor Kalom nie za bardzo wierzy w tą wersję, wysyła Bezimiennego, aby ten odzyskał almanach, a Talas ma go tam zaprowadzić. Na miejscu okazuje się, że Talas nie kłamał. Bohater sam musi zniszczyć pokaźne obozowisko czarnych goblinów, gdyż Talas jest bardzo tchórzliwy i, jak mówi, będzie "osłaniał tyły". Po rytuale przebudzenia śniącego Talas niechętnie zaprowadza Bezimiennego, na polecenie Cor Angara, przed cmentarzysko orków. Przerażony nowicjusz nie będzie towarzyszył bohaterowi w wyprawie na orkową nekropolię, wróci do Obozu na Bagnach.

Velaya – Historia wojowniczki Edytuj

W modyfikacji Velaya – Historia wojowniczki Talasowi udało się przeżyć upadek bariery. Po ucieczce z Górniczej Doliny udał się na północny wschód wyspy Khorinis. Tam zmienił wiarę na Beliara. Znajduje się w drugiej grupie odszczepieńców wraz z Bronkiem i Kurganem. Uważa siebie za nowicjusza oddanego bogu ciemności. Po wykryciu spisku Velayi atakuje on wojowniczkę. Zostaje jednak przez nią pokonany i tym sposobem zostaje uśmiercony w tejże modyfikacji.  

Dalsze losy Edytuj

Po upadku bariery Talas został opętany przez Beliara i stał się poszukiwaczem bądź zginął podczas ucieczki.

Ciekawostki Edytuj

  • W każdym z rozdziałów pierwszej części gry jest nieśmiertelny.
  • Zarówno w Gothic, jaki i w modyfikacji Velaya – Historia wojowniczki Talas posiada identyczne statystyki. Jest jedyną dodaną do modyfikacji postacią, którą można przyzwać za pomocą tego samego kodu co w pierwszej części gry.
  • W modyfikacji Returning Talas jest dilerem w Nowym Obozie Bractwa koło farmy Bengara.
  • Gdy koło Talasa przebiegną czarne gobliny lub jaszczury, to on zacznie uciekać. Po czym znów powraca na swoje miejsce.

Więcej w Fandom

Losowa wiki