FANDOM

Szkielet mag – jeden z rodzajów szkieletów, występujący w Gothic, Gothic II oraz Gothic II: Noc Kruka. Jest to latający upiór z bardzo ciekawą techniką walki.

Gothic Edytuj

Do walki używa runy sopel lodu oraz zwojów przyzwania szkieletu. Jest zwykle otoczony kilkoma zwykłymi szkieletami. Występuje w świątyni Śniącego oraz zatopionej wieży Xardasa. Istnieje jeszcze jeden typ szkieletu maga o nazwie szkielet maga z wieży mgieł.

Gothic II i Gothic II: Noc Kruka Edytuj

Występuje w mrocznych miejscach na całej wyspie Khorinis np. w podziemiach klasztoru magów ognia. Używa run: lodowa strzała, tworzenie szkieletu oraz bryła lodu.

Ciekawostki Edytuj

  • W Gothic II oraz Gothic II: Noc Kruka używają bryły lodu, pomimo, że nie mają jej w swoim ekwipunku.
  • Zaklęcia używane przez tego przeciwnika są jednym ze sposobów na nieskończną liczbę doświadczenia w Gothic II i Gothic II Noc Kruka; Szkielet-mag używa kombinacji zaklęć w której po kilku użyciach lodowej strzały przywołuje Szkielet za zabicie którego Bezimienny otrzymuje 300 Punktów Doświadczenia; robi to podczas pierwszej walki, ponieważ po ucieczce bohatera występuje bug i raz zaatakowany Szkielet-mag nie bedzie się bronić bez swojej nieumarłej "eskorty".
  • W modyfikacji Returning używają zaklęcia kuli śmierci (słabszej wersji Tchnienia).
  • Gdy przy pomocy kodów nałożymy mu zbroję, to jego głowa stanie się niewidzialna.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki