Fandom

Gothicpedia

Surowe mięso

4993strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Surowe mięso
Surowe mięso (ikona) (Gothic I) (by SpY).png
GI • GII • G3
Surowe mięso (Gothic I) (by SpY).png
Surowe mięso w Gothic I

Informacje
Typ
Pożywienie
Działanie
Bonus PŻ 10
Cena sprzedaży
3 bryłki rudy
Questowy
Nie
Kod
Insert itfomuttonraw
Surowe mięso
Surowe mięso (ikona) (Gothic II) (by SpY).png
GI • GII • G3
Surowe mięso (Gothic II) (by SpY).png
Surowe mięso w Gothic II

Informacje
Typ
Pożywienie
Działanie
Premia punktów trafień 6
Cena sprzedaży
1 sztuka złota
Questowy
Nie
Kod
Insert itfomuttonraw
Surowe mięso
Surowe mięso (ikona) (Gothic 3) (by SpY).png
GI • GII • G3
Surowe mięso G3 (by Kubar906).png
Surowe mięso w Gothic 3
Informacje
Typ
Pożywienie
Opis w grze
Lepiej upiec nad ogniskiem.
Działanie
Energia życiowa +10%
Cena kupna
3 sztuki złota
Cena sprzedaży
1 sztuka złota
Questowy
Nie
Kod
G3: spawn It_Meat_Raw

Surowe mięso – jedzenie, występujące w Gothic I, Gothic II, Gothic II: Noc Kruka, Gothic 3 oraz Gothic 3: Zmierzch Bogów. Jest to surowy kawałek mięsa, który Bezimienny może wyciąć z większości zwierząt bez posiadania jakiejkolwiek umiejętności. Wygląda jak część golenia z dużą kością pośrodku.

Gothic IEdytuj

Nie sprawia wrażenia apetycznego, jego model jest mało szczegółowy. Posiada je między innymi jeden z kopaczy w Starym Obozie o imieniu Jesse. Żaden handlarz nie oferuje surowego mięsa, bohater może jednak sprzedać je za trzy bryłki rudy za sztukę. Po spożyciu dodaje dziesięć punktów bonusu do punktów życia, które utracił Bezimienny. Bohater może je usmażyć na ognisku przy użyciu patelni, otrzymując w ten sposób o wiele pożywniejsze smażone mięso.

Gothic IIEdytuj

Wygląd surowego mięsa uległ nieznacznym zmianom, model został poprawiony, widać na nim warstwy tłuszczu. Posiadają je niektórzy bandyci grasujący na wyspie Khorinis, jak i jeden z członków gildii złodzieiJesper. Handlarze oferują tylko już przyrządzone, smażone mięso, bohater nie może nigdzie kupić surowego mięsa. Bezimienny może je sprzedać za jedną sztukę złota. Po spożyciu Bezimienny odzyskuje 6 punktów trafień. Bohater może upiec surowe mięso, jeśli posiada patelnię, wykorzystując kuchnię lub ognisko. Jest związane z zadaniem zleconym przez knechta Engora; potrzebuje on uzupełnić nimi zapasy na zamku.

Gothic 3Edytuj

W trzeciej części serii wygląda bardzo apetycznie, jest lekko różowe, szczegółowe i, sądząc po dużej zawartości tłuszczu, niezbyt zdrowe. Oferują je niektórzy handlarze, jak na przykład Wilson za trzy sztuki złota. Bohater może sprzedać surowe mięso za jedną sztukę złota. Jeżeli Bezimienny je zje, odnowi dziesięć punktów procentowych swojej energii życiowej. Surowe mięso bohater może przyrządzić na patelni bądź ognisku, uzyskując pieczeń. Choć nieprzyrządzone, wiele postaci zażąda od Bezimiennego paru kawałków w zamian za drobne przysługi.

CiekawostkiEdytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki