FANDOM

Sturmbringer (pol. Przyzywacz Burz) – niewielka i krótka modyfikacja do pierwszej części Gothic, której akcja rozgrywa się głównie w okolicach placu wymian i Starego Obozu. Twórcą modyfikacji jest grupa Advanced Mod Team.

Opis modyfikacji i zadań Edytuj

Uruchamiając modyfikację, gracz rozpoczyna przygodę na placu wymian. W żaden sposób nie jest jednak wyjaśnione, skąd się tam znalazł. W każdym razie jednak Bezimiennego na początku gry nie wita Diego, a magnat o imieniu Elric. Ten poprosi bohatera o wykonanie dla niego zadania.

Można mu odmówić i skutkiem takiej niesubordynacji jest to, że magnat się wścieknie i pobije Bezimiennego. Jeśli ten się jednak zgodzi, otrzyma od Elrica mapę z zaznaczoną drogą do miejsca, w którym znajdziemy tajemniczy artefakt – lampę z rudy. Na końcu wytyczonej na mapie ścieżki (można obrać inną trasę, ta jednak jest najkrótsza) znajdują się klify, a wspinając się po nich, Bezimienny trafi do niewielkiej jaskini, w której ów artefakt się znajduje (jest tam również skrzynka). Lampę należy odnieść do Elrica, który po wykonaniu tego zadania zleci bohaterowi drugie, a zarazem ostatnie. Zadaniem Bezimiennego będzie tym razem dostarczenie magnatowi tytułowego miecza – Przyzywacz Burz. By go odnaleźć, trzeba będzie zwiedzić kopalnię. Po wykonaniu tej prostej misji historia modyfikacji dobiega końca.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki