FANDOM

Strzała – amunicja do łuków, występująca w każdej części serii Gothic.

Gothic Edytuj

Strzały są bardzo popularne w Górniczej Dolinie. Jedną z osób, która je wytwarza jest myśliwy imieniem Cavalorn. Jest także wielu innych handlarzy sprzedających tę amunicję. Bezimienny może je kupić na przykład od Mordraga, Dextera czy Skipa. W tej części istnieje tylko jeden rodzaj strzały. Za każdą amunicję tego typu trzeba zapłacić handlarzowi jedną bryłkę rudy.

Gothic II Edytuj

Strzały po upadku bariery również są bardzo popularne. Bezimienny może je kupić już w I rozdziale u Bospera, Jory oraz Mattea w cenie jednej sztuki złota za strzałę.

Gothic II: Noc Kruka Edytuj

Poza zwykłymi, drewnianymi strzałami, istnieją także inne ich rodzaje: ogniste oraz magiczne. Normalne strzały Bezimienny może kupić teraz także od pirata Garetta.

Gothic 3 Edytuj

Z powodu częstego używania kusz na kontynencie, bełty są tam równie popularne co strzały. Strzały nierzadko znajdują się w skrzyniach. Bezimienny może je także kupić od wielu handlarzy. Poza standardowymi, istnieją także inne rodzaje strzał, takie jak: ogniste, wybuchowe oraz ogłuszające.

Ciekawostki Edytuj

  • W Gothic, Gothic II oraz Gothic II: Noc Kruka czasami może zdarzyć się z nią błąd. Po odłożeniu łuku strzała zostaje Bezimiennemu w dłoni. Można wtedy próbować nią walczyć, ale bohater wykona ruch rzucania nią.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki