Fandom

Gothicpedia

Strażnicy Umarłych

5000stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Strażnicy Umarłych – jedna z pięciu kast niegdyś urzędujących w Jarkendarze. Jej dawny przywódca nie jest znany. Strażnicy Umarłych posiadali niezwykłe umiejętności, które pozwalały im nawiązywać kontakty z duchami przodków. Dzięki temu mogli spytać ich o radę i wysłuchać ich mądrości. Kasta ta została wybita przez Rademesa podczas wojny domowej.

Siedziba Edytuj

Dom Strażników Umarłych był najdalej na południe wysuniętym budynkiem w Jarkendarze. Znajduje się niedaleko chaty Eremity i jest zamieszkany przez stado zombie co wynikło z tego, że padli ofiarą własnych zdolności. Znajdziemy tam Niebieską Kamienną Tablicę, która wspomina o drugiej pułapce w Świątyni Adanosa założonej przez Khardimona. Można ją przebyć tylko, gdy nie zboczymy ze ścieżki światła.
Dom Kasty Strażników Umarłych(by BG).jpg

Dom strażników umarłych w górach Jarkendaru.

Dziedzictwo Edytuj

Strażnicy Umarłych zginęli z ręki Rademesa, który zadbał o to, by nikt nie mógł już zapytać o radę duchów przodków. Jednak wiele lat później te umiejętności zostały wskrzeszone przez Magów Wody i użyte przez Bezimiennego, by przyzwać Quarhodrona. Można więc powiedzieć, że Bezimienny jest dziedzicem Strażników Umarłych.

Więcej w Fandom

Losowa wiki