Fandom

Gothicpedia

Strój obywatela

5340stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Udostępnij

Strój obywatela – strój, występujący w Gothic II i Gothic II: Noc Kruka. Jest to ubranie noszone przez obywateli miasta Khorinis.

Typy strojów Edytuj

Typ pierwszy Edytuj

Jest to brązowa marynarka z czarnymi spodniami, noszona przez większość obywateli dzielnicy portowej oraz dolnego miasta, takich jak Regis, Borka, Bartok i Lares.

Typ drugi Edytuj

Drugie ubranie to biała koszula z zieloną kamizelką i brązowymi spodniami, popularne wśród szanowanych obywateli, mieszkających w górnym mieście, noszone na przykład przez Valentino czy Gerbrandta. Nosi je także Bromor, właściciel domu publicznego o nazwie Czerwona Latarnia.

Typ trzeci Edytuj

Trzecie ubranie to pomarańczowa kamizelka z rękawami z białą koszulą, noszą ją zwykle handlarze, np. Jora, Baltram czy Matteo. Abuyin – wróżbita, także ubrany jest w ten strój. Noszony jest również przez niektórych mieszkańców dzielnicy portowej, np. lichwiarza Lehmara.

Zdobycie Edytuj

Oferuje je handlarz Matteo, który przechowuje ubrania w kufrach w magazynie obok sklepu. Bezimienny może ukraść stroje z magazynu obok domu Matteo na kilka sposobów:

  1. Używając zaklęcia usypiającego na strażniku.
  2. Dostając się do magazynu po dachu.
  3. Zostając strażnikiem miejskim.
  4. Uciekając przed jakimś zwierzęciem. Strażnik zaatakuje je, opuszczając posterunek.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki