FANDOM

Stonekowal występujący w Gothic. Mieszka on w Starym Obozie.

Gothic Edytuj

Gdy Bezimienny dołączy do Starego Obozu i zostanie awansowany na strażnika, Stone może mu sprzedać zbroję. W piątym rozdziale zostaje wtrącony do lochów, gdyż Gomez podejrzewa go o spisek z magami ognia i nie zabija go tylko dlatego, że jest najlepszym kowalem w Starym Obozie. Bohater może go uwolnić, a wtedy Stone zaproponuje mu pierścień lub ulepszenie starożytnej zbroi magicznej na wzmocnioną zbroję magiczną.

Modyfikacje Edytuj

Dolina Zombie Edytuj

Ukrył się w zamku w Starym Obozie przed plagą zombie. Nadal stoi przed kuźnią i produkuje broń. Bragus może dostać od niego pancerze, jeśli Gomez się na to zgodzi. Gine podczas ataku ożywieńców.

Golden Mod Edytuj

W modyfikacji Golden Mod, Bezimienny może kupić od niego ciężką zbroję strażnika.

Mroczne Tajemnice Edytuj

W modyfikacji Mroczne Tajemnice, Bezimienny może kupić od niego ciężką zbroję strażnika, pod warunkiem, że brał udział w ochranianiu konwojów.

Requiem Edytuj

W modyfikacji Requiem do Gothic II: Noc Kruka, przebywa w lochach razem z Gornem.

Global Mod Edytuj

W modyfikacji Global Mod, jest kowalem w Leśnym Obozie zamieszkiwanym przez osoby ocalałe z Sekty.

Dalsze losy Edytuj

Jego dalsze losy są nieznane. Prawdopodobnie zginął podczas upadku magicznej bariery lub został bandytą.