FANDOM

Starożytna zbroja magiczna – jedna z najpotężniejszych zbroi na Khorinis. Zapewnia doskonałą ochronę właścicielowi. Została wykonana prawie w całości z magicznej rudy.

Przed akcją gry Edytuj

Pierwszym właścicielem tejże zbroi był wielki generał. Posiadał on potężny miecz zwany Urizielem, co razem ze zbroją stanowiło zabójczą kombinację. Generał poległ jednak w jednej z licznych bitew z orkami a jego miecz został ukryty w świątyni Śniącego. Potem zbroja w niewyjaśniony sposób trafiła w ręce Xardasa. Nekromanta schował ją w swojej pierwszej wieży w Górniczej Dolinie, gdzie pozostała ukryta pod okiem hordy zombie przywołanej na krótko przed zatopieniem wieży.

Gothic Edytuj

Bezimienny bohater zakłada tę zbroję przed finałowym starciem ze Śniącym, stając się tym samym najpotężniejszym człowiekiem w Górniczej Dolinie. Bezimienny jest też ostatnim posiadaczem zbroi. Starożytną zbroję magiczną bohater może ulepszyć dzięki pomocy kowala Stone'a, czyniąc ją wzmocnioną zbroją magiczną (zwiększone statystyki ochrony o 5). Wcześniej jednak Bezimienny musi go uwolnić z lochów zamku Starego Obozu, co łączy się z fizycznym wyeliminowaniem Gomeza, będącego jedynym posiadaczem klucza do celi.

Gothic II Edytuj

W intrze gry pokazane jest, jak Bezimienny przyodziany w tę zbroję leży nieprzytomny pod gruzem w świątyni Śniącego. Xardas przywołuje go do swojej wieży nieopodal miasta Khorinis. W kilka sekund po przywołaniu zostaje zniszczona.

Ciekawostki Edytuj