Fandom

Gothicpedia

Starożytna zbroja magiczna

5001stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze17 Udostępnij

Starożytna zbroja magiczna
Starożytna zbroja magiczna (GI) (by Jao98).png

Informacje
Typ
Magiczna zbroja
Właściciel
Materiał
Wymagania
Siła: 125 (Mroczne Tajemnice)
Ochrona przed bronią
95
Ochrona przed strzałami
25
Ochrona przed ogniem
45
Ochrona przed magią
10
Wartość sprzedaży
2400 bryłek rudy
Występowanie
Gothic II (intro)

Starożytna zbroja magiczna – jedna z najpotężniejszych zbroi na Khorinis. Zapewnia doskonałą ochronę właścicielowi. Została wykonana prawie w całości z magicznej rudy.

Przed akcją gryEdytuj

Pierwszym właścicielem tejże zbroi był wielki wojownik zwany Urizielem. Posiadał on potężny miecz o tym samym imieniu, razem ze zbroją stanowiło to zabójczą kombinację. Niestety, Uriziel zginął w jednej z licznych bitew z orkami a jego miecz został ukryty w świątyni Śniącego. Potem zbroja w niewyjaśniony sposób trafiła w ręce Xardasa. Nekromanta schował ją w swojej pierwszej wieży w górniczej dolinie, gdzie pozostała ukryta pod okiem hordy zombie przywołanej na krótko przed zatopieniem wieży.

Gothic IEdytuj

Bezimienny bohater założył tę zbroję przed finałowym starciem ze Śniącym, stając się tym samym najpotężniejszym człowiekiem w Górniczej Dolinie. Bezimienny był też ostatnim posiadaczem zbroi. Starożytną zbroję magiczną bohater może ulepszyć dzięki pomocy kowala Stone'a, czyniąc ją wzmocnioną zbroją magiczną (zwiększone statystyki ochrony o pięć). Wcześniej jednak Bezimienny musi go uwolnić z lochów zamku starego obozu, co łączy się z fizycznym wyeliminowaniem Gomeza będącego jedynym posiadaczem klucza do celi.

Gothic IIEdytuj

W intrze gry pokazane jest, jak Bezimienny przyodziany w tę zbroję leży nieprzytomny pod gruzem w świątyni Śniącego. Xardas przywołuje go do swojej wieży nieopodal miasta Khorinis. W kilka sekund po przywołaniu zostaje zniszczona.

CiekawostkiEdytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki