Fandom

Gothicpedia

Stół runiczny

4982strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Stół runiczny
Stół runiczny (Gothic II) (by SpY).png
Informacje
Typ
Obiekt magiczny
Używany przez
Materiał
Drewno
Zastosowanie
Wytwarzanie run
Występowanie
Wymagania użycia

Stół runiczny – jest to obiekt występujący w Gothic II oraz Gothic II: Noc Kruka. Przypomina żyroskop z trzema pierścieniami, zewnętrzny pierścień opiera się na kwadratowej podstawie, wspartej na czterech nogach. Wykorzystywany jest przez magów. Służy on do nasycania energią bogów magicznych kamieni - run.

Gothic IIEdytuj

Pierwszy stół runiczny Bezimienny może spotkać w wieży Xardasa. Kolejne są obecne w większości budynków wykorzystywanych przez Magów Ognia w klasztorze, jeden znajduje się w bibliotece, drugi w prywatnym pomieszczeniu przeznaczonym dla wybrańca. Ostatni stół runiczny przetransportował z klasztoru Milten, umieścił go na piętrze, wewnątrz świątyni na zamku w Górniczej Dolinie. Po wyruszeniu na wyspę Irdorath, bohater może skorzystać ze stołu runicznego znajdującego się na Esmeraldzie. Na Dworze Irdorath znajdują się dwa ostatnie stoły runiczne, jeden był wykorzystywany przez ucznia czarnego maga, drugi znajduje się w pomieszczeniu połączonym z holem w którym urzęduje czarny mag wraz z jego świtą.

Gothic II: Noc KrukaEdytuj

Magowie Wody po przybyciu na drugą stronę portalu, umieścili swój stół runiczny w jednym z budynków w piramidzie. Służył im prawdopodobnie do tworzenia run jak i do badań nad znalezionymi artefaktami na Jarkendarze.

Sposób użyciaEdytuj

Aby skorzystać ze stołu, bezimienny potrzebuje:

Dalsze losyEdytuj

Przed przybyciem Bezimiennego na kontynent, magia run została zniszczona przez Xardasa, tak więc wszystkie stoły runiczne prawdopodobnie rozebrano na części.

Więcej w Fandom

Losowa wiki