Fandom

Gothicpedia

Sonja (kurtyzana)

5330stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Udostępnij

Sonja – postać, występująca w Gothic II oraz w Gothic II: Noc Kruka. Jest to jedna z dziewczyn do towarzystwa w Czerwonej Latarni.

Gothic II i Gothic II: Noc Kruka Edytuj

Z niewiadomych powodów jest nastawiona do Bezimiennego nieprzyjaźnie – gdy próbuje z nią porozmawiać, Sonja odpowiada: Jeśli szukasz miłych słówek, to znajdź sobie babę i się z nią ożeń. Bohater nie może pójść z nią na piętro, do pokoi. Nie wiąże się z nią żadne zadanie. Całymi dniami przesiaduje na fotelu w domu publicznym.

Velaya – Historia wojowniczki Edytuj

W modyfikacji Velaya – Historia wojowniczki Sonja nadal pracuje w domu publicznym. Jako jedyna oferuje swoje usługi kobietom. Za namową Velayi każe pozostałym koleżankom po fachu zdobywać głosy na Hannę w nadchodzących wyborach. Sama namawia Matteo na pomysł bohaterki.

L'HIVER Edition Edytuj

Wygląd Sonji bardzo się zmienia. Zamiast czarnej sukni ma skąpy strój zasłaniający jedynie piersi i miejsca intymne, zmienia się również fryzura Sonji. Oprócz wyglądu zmienia się zajęcie kurtyzany. Zamiast siedzenia na fotelu tańczy koło Nadji.

Dalsze losy Edytuj

Po odpłynięciu Bezimiennego na kontynent Khorinis zostało zaatakowane przez orków, tym samym Sonja została prawdopodobnie przez nich zabita, bądź zniewolona.

Ciekawostki Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki