FANDOM

Sonja – postać, występująca w Gothic II oraz w Gothic II: Noc Kruka. Jest to jedna z dziewczyn do towarzystwa w Czerwonej Latarni.

Charakter i osobowość Edytuj

Sonja jest zgorzkniałą, wiecznie niezadowoloną kobietą. Uwielbia narzekać na wszystko i wszystkich, zwłaszcza na mężczyzn.

Gothic II i Gothic II: Noc Kruka Edytuj

Z niewiadomych powodów jest nastawiona do Bezimiennego nieprzyjaźnie – gdy próbuje z nią porozmawiać, Sonja odpowiada: Jeśli szukasz miłych słówek, to znajdź sobie babę i się z nią ożeń. Bohater nie może pójść z nią na piętro, do pokoi. Nie wiąże się z nią żadne zadanie. Całymi dniami przesiaduje na fotelu w domu publicznym.

Modyfikacje Edytuj

Velaya – Historia wojowniczki Edytuj

W modyfikacji Velaya – Historia wojowniczki Sonja nadal pracuje w domu publicznym. Jako jedyna oferuje swoje usługi kobietom. Za namową Velayi każe pozostałym koleżankom po fachu zdobywać głosy na Hannę w nadchodzących wyborach. Sama namawia Matteo na pomysł bohaterki.

L'HIVER Edition Edytuj

Wygląd Sonji bardzo się zmienia. Zamiast czarnej sukni ma skąpy strój zasłaniający jedynie piersi i miejsca intymne, zmienia się również jej fryzura. Oprócz wyglądu zmienia się zajęcie kurtyzany. Zamiast siedzenia na fotelu tańczy koło Nadji.

Dalsze losy Edytuj

Po odpłynięciu Bezimiennego na kontynent Khorinis zostało zaatakowane przez orków, tym samym Sonja została prawdopodobnie przez nich zabita, bądź zniewolona.

Ciekawostki Edytuj

  • W modyfikacji do Gothic 3Quest Pack 4 również występuje postać o imieniu Sonja, która jest mieszkanką Nordmaru.
  • Jej pełne niezadowolenia kwestie zmieniają się w zależności od rozdziału.