Fandom

Gothicpedia

Solviq

4982strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Udostępnij

Solviq
Solviq (ZB).png

Informacje
Miejsce zamieszkania
Latarnia koło Ardei
Dzierżona broń
Występowanie
Status
Nieznany
Wyznanie
Dubbing
Kod na przywołanie
Ardea_Women_01

Solviq – postać, występująca w Gothic 3: Zmierzch Bogów. Mieszka w latarni morskiej niedaleko Ardei.

Gothic 3: Zmierzch Bogów Edytuj

Jej mąż ma romans, ale nie chce się do tego przyznać. Solviq wie, że poznał ją w Silden w gospodzie. Prosi Bezimiennego o zmuszenie Rosswalda do przyznania się do zdrady, w zamian za artefakt. Nie chce, aby bohater robił jej mężowi krzywdę. Do wykonania tego zadania Bezimienny musi użyć zaklęcia prawdy, które otrzyma po wykonaniu misji dla Gustava. Rosswald nie chce się przyznać bohaterowi do romansu, więc ten nie ma wyboru i musi użyć zaklęcia. Mówi wszystko, a potem atakuje Bezimiennego, gdyż po użyciu na kimkolwiek tego czaru, ten ktoś atakuje każdego, bez względu na to, czy jest jego przyjacielem czy wrogiem.

Dalsze losy Edytuj

Jej dalsze losy są nieznane, prawdopodobnie nadal mieszka niedaleko Ardei.

Ciekawostki Edytuj

  • Jeśli Bezimienny pobije Rosswalda, po użyciu na nim zaklęcia, Solviq będzie na niego wściekła i również go zaatakuje, ponieważ nie chciała by go skrzywdził, a sama misja zostanie anulowana.
  • W podstawowej wersji Gothic 3: Zmierzch Bogów, artefaktem który daje w nagrodę za prawidłowe wykonanie zadania, jest boski artefakt – amulet Adanosa, mimo tego, że Bezimienny zniszczył go w Gothic 3.

Więcej w Fandom

Losowa wiki