Fandom

Gothicpedia

Sobota

5348stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Sobota – postać, występująca w Gothic 3. Jest to Asasyn mieszkający w Monterze.

Przed akcją gry Edytuj

Pochodzi z pustyni Varant, do Montery przybył, aby zaopatrywać miasto w niewolników. Posiadał dwóch niewolników, lecz Marik – przywódca najemników orków – odebrał Sobocie ich i jednego oddał gladiatorowi Danowi, a drugiego orkowemu kowalowi Thorekowi.

Gothic 3 Edytuj

Mieszka na piętrze magazynu kwatermistrza Sanforda. Sobota poszukuje silnego wojownika, kiedy Bezimienny do niego przychodzi, Sobota mówi, że Marik zabrał mu jednego z niewolników i oddał gladiatorowi z areny Danowi. Zleca zadanie odzyskania swojego niewolnika. Mówi także o drugim niewolniku, który teraz pracuje dla orka Thoreka, ponieważ Marik przydzielił mu go do sprzątania. Sobota uważa, że to jego własność i zleca bohaterowi zadanie przyprowadzenia niewolnika z powrotem do niego. Po przyprowadzeniu niewolnika Dana chwali bohatera i w nagrodę wręcza mu tysiąc złotych monet. Kiedy bohater przyprowadzi niewolnika Thoreka, jest szczęśliwy i wręcza mu następny tysiąc złotych monet.

Dalsze losy Edytuj

Jego dalsze losy są nie znane, ponieważ w Gothic 3: Zmierzch Bogów jego mieszkanie stoi puste.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki