Fandom

Gothicpedia

Sobota

5001stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Sobota
Sobota (Gothic 3) (by Gothicfan94).png
Informacje
Gildia
Zawód
Łowca niewolników
Miejsce zamieszkania
Dzierżona broń
Noszony strój
Występowanie
Wyznanie
Dubbing
Kod na przywołanie
spawn Sobota

Sobota postać występująca w Gothic 3. Jest to Asasyn mieszkający w Monterze.

Przed akcją gryEdytuj

Pochodzi z pustyni Varant, do Montery przybył, aby zaopatrywać miasto w niewolników. Posiadał dwóch niewolników, lecz Marik - przywódca najemników orków odebrał Sobocie ich i jednego oddał gladiatorowi Danowi, a drugiego orkowemu kowalowi Thorekowi.

Gothic 3Edytuj

Mieszka na piętrze magazynu kwatermistrza Sanforda. Sobota poszukuje silnego wojownika, kiedy Bezimienny do niego przychodzi, Sobota mówi, że Marik zabrał mu jednego z niewolników i oddał gladiatorowi z areny Danowi. Zleca zadanie odzyskania swojego niewolnika. Mówi także o drugim niewolniku, który teraz pracuje dla orka Thoreka, ponieważ Marik przydzielił mu go do sprzątania. Sobota uważa, że to jego własność i zleca bohaterowi zadanie przyprowadzenia niewolnika z powrotem do niego. Po przyprowadzeniu niewolnika Dana chwali bohatera i w nagrodę wręcza mu tysiąc złotych monet. Kiedy bohater przyprowadzi niewolnika Thoreka, jest szczęśliwy i wręcza mu następny tysiąc złotych monet.

Dalsze losyEdytuj

Jego dalsze losy są nie znane, ponieważ w Gothic 3: Zmierzch Bogów jego mieszkanie stoi puste.

Więcej w Fandom

Losowa wiki