FANDOM

Snow – postać występująca w modyfikacji Mroczne Tajemnice. Przed trafieniem do kolonii karnej był czarnym magiem. Mieszka w obozie łowców orków.

Przed akcją modyfikacji Edytuj

Snow został wysłany z misją do Myrtany przez arcymistrza Beliara, ale była to pułapka i został złapany przez sługi Innosa. Miał zostać złożony w ofierze dla boga ognia. Zdołał jednak uciec, niestety na drugi dzień został ponownie złapany przez paladynów. Miał do wyboru śmierć albo pobyt w obozie łowców orków. Po wtrąceniu do kolonii przestał być sługą Beliara.

Mroczne Tajemnice Edytuj

Kolekcjonuje wszytko, co ma jakikolwiek związek z mrocznym bogiem Beliarem. Skupuje chętnie orkową broń, płacąc za nią pełną wartość. Kiedy Bezimienny przybywa do obozu z Ulu-Mulu, wręcza je Snowowi, który wyczytuje na rękojeści napis GROTA. Po jego odszyfrowaniu przekazuje Valkirowi informację związaną z tym napisem. Według niego GROTA oznacza: Atakujcie gdy kula będzie w pełni. Kula to księżyc lub słońce, zaś kula w pełni to rzadkie zjawisko w orkowym kalendarzu, które ma nastąpić dnia następnego. Valkir zarządza atak na miasto orków. Snow ginie podczas walki z olbrzymim orkiem.

Ciekawostki Edytuj