FANDOM

Snipes – postać występująca w Gothic. Jest to kopacz przebywający w Starej Kopalni.

Gothic Edytuj

Zamiast pracować, więcej swojego czasu poświęca na odpoczynek, obserwując przy tym uważnie Aarona. Snipes posiada klucz do jego skrzyni, nie może jednak wykraść rzeczy z niej, gdyż wszystko by się wydało. Proponuje Bezimiennemu zadanie polegające na odciągnięciu strażnika, od swojej skrzyni oraz kupno klucza, co jest opłacalnym interesem. Dzięki temu podstępowi uciera nosa strażnikowi, co uwielbia robić.

Modyfikacje Edytuj

Gothic Edycja Rozszerzona Edytuj

Chwilę przed zawaleniem Starej Kopalni wraz z Wężem i Alephem zgłasza się do odniesienia wydobytej rudy do Starego Obozu. Kopalnia wali się na ich oczach. Postanawiają ukryć się w jaskini niedaleko południowej bramy, a następnie udać się do Nowego Obozu.

Kopalnia Edytuj

Podczas zawalenia Starej Kopalni Snipesa przygniotła wielka skała, przez co kopacz zginął. Jego ciało zostało wyciągnięte spod głazu i pozostawione na rusztowaniu.

Returning Edytuj

Przeżył zawalenie się Starej Kopalni i rozpoczął pracę na farmie Lobarta. Może nauczyć bohatera wydobycia magicznej rudy.

Dalsze losy Edytuj

Ginie po zawaleniu się kopalni.