Fandom

Gothicpedia

Smocza Zguba

4965stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze9 Share

Smocza Zguba
Smocza Zguba (ikona) (Gothic II) (by SpY).png
GII • GII:NK
Krwawe ostrze (Gothic I) (by SpY).png

Informacje
Typ
Miecz dwuręczny
Obrażenia
190
Posiadacz

Wymagania
Siła
160
Inne
Cena kupna
3000 sztuk złota
Cena sprzedaży
900 sztuk złota
Kod na przywołanie
itmw_drachenschneide
Smocza Zguba
GII • GII:NK
Krwawe ostrze (Gothic I) (by SpY).png

Informacje
Typ
Miecz dwuręczny
Obrażenia
190

Wymagania
Siła
160
Inne
Cena kupna
2900 sztuk złota
Cena sprzedaży
435 sztuk złota
Kod na przywołanie
itmw_drachenschneide

Smocza Zguba – oręż, występujący w Gothic II oraz Gothic II: Noc Kruka. Jest to długi miecz dwuręczny wykonany najprawdopodobniej ze stali. Klinga zawiera po trzy groty z obu stron krawędzi siecznej ostrza. Groty występują także przy jelcu. Rękojeść pokryto paskami plecionej skóry dla łatwiejszego i wygodniejszego chwytu broni.

Gothic II Edytuj

Bezimienny może go znaleźć w grobowcu nieznanego wojownika ukrytym w jaskini pomiędzy słonecznym kręgiem a legowiskiem czarnego trolla. Unosi się w jasnym snopie światła tuż nad ziemią. Jest pilnowany przez pięć szkieletów i dwóch wojowników cienia. Bohater może go także kupić od paladyna Tandora w zamku lub handlarza bronią Hakona od piątego rozdziału za trzy tysiące sztuk złota. Wartość sprzedaży wynosi dziewięćset sztuk złota.

Gothic II: Noc Kruka Edytuj

Wygląd oręża nie uległ zmianom, Bezimienny nadal może znaleźć bądź kupić oręż w tych samych miejscach. Wartość kupna zmalała do dwóch tysięcy dziewięciuset sztuk złota, natomiast sprzedaż do czterystu trzydziestu pięciu sztuk złota. Zwiększono ilość obrażeń do stu dziewięćdziesięciu punktów. Bohater potrzebuje sto sześćdziesiąt punktów siły, aby mógł jej użyć.

Ciekawostki Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki