Fandom

Gothicpedia

Skrzypek

4993strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Skrzypek
Skrzypek (by Jao98).png

Informacje
Gildia
Brak
Poziom
30
Miejsce zamieszkania
Dzierżona broń
Noszony strój
Występowanie
Wyznanie
Kod na przywołanie
ORG_802_Skrzypek

Skrzypek – postać, występująca tylko w modyfikacji Mroczne Tajemnice. Znajduje się w pobliżu areny wiecznego ognia, gdzie może opowiedzieć Bezimiennemu o poszczególnych przeciwnikach. Potrafi także grać na lutni.

Przed akcją modyfikacji Edytuj

Kiedy przybył na arenę był na niej tylko Beowulf, następnie pojawili się pozostali wojownicy, a na końcu ork Morht'Gnar.

Mroczne Tajemnice Edytuj

Informuje bohatera, że na arenie walczą jedynie najlepsi z najlepszych i że walka daje im spełnienie. Mówi, że walk nie można obstawiać, a stawką jest szacunek, siła i dobra stal lub śmierć. Opowiada także o legendzie związanej z areną, która mówi, że ten kto pokona wszystkich wojowników otrzyma wspaniałą nagrodę, Skrzypek nie wie co jest nagrodą, ponieważ wciąż czekają na piątego wojownika. Wspomina także o orku Morht'Gnarze, który jest najsilniejszym jak na razie gladiatorem na arenie. Kiedy bohater chce walczyć na arenie, wysyła go do Psycho - strażnika świątynnego, który jest najsłabszym wojownikiem. Sam Skrzypek nie walczy, ponieważ obserwuje gladiatorów i uczy się od nich. Jeśli bohater zapyta, Skrzypek opowiada historię areny wiecznego ognia. Mówi iż budowla jest bardzo stara i pochodzi ze starożytnych czasów, kiedy bohaterowie nie umierali tak szybko. Kiedyś na arenę przyszedł jakiś uczony i odczytał niezrozumiały tekst kamiennej tablicy, na której było napisane, że arena została poświęcona ku chwale Innosa. Walczyli na niej tylko wojownicy boga ognia, którzy pragnęli dowieść swojej odwagi i bezgranicznego poświęcenia. Po pokonaniu Psycho przez bohatera, mówi mu, że następnym przeciwnikiem będzie były najemnik Bronn. Jest szczęśliwy, kiedy wybraniec zabija najemnika Bronna, ponieważ go nie lubił. Uważa, że bohater będzie mistrzem na arenie wiecznego ognia. Po pokonaniu Lorda Beowulfa, mówi, że Bezimiennego opętała wizja nagrody oraz, że jeśli pokona Morht'Gnara, to w pewnym sensie odkupi przelaną krew na tej arenie. Po pokonaniu ostatniego przeciwnika Skrzypek mówi do wybrańca, że jest wspaniałym wojownikiem i częściowo odkupił przelaną krew zabitych gladiatorów. W czasie rozmowy Skrzypek zostaje opętany przez jednego z bogów wręczając Bezimiennemu Kryształ Zwycięzców, który jest nagrodą za pokonanie wszystkich wojowników na arenie wiecznego ognia. Następnie Skrzypek staje się normalny i proponuje wspólną wędrówkę. Jeśli bohater zgubi swojego kompana odnajdzie go obok ogniska niedaleko areny. Wieczorami opowiada bohaterowi co raz to nowe historie.

Więcej w Fandom

Losowa wiki