Fandom

Gothicpedia

Skorpion

4965stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze19 Share

Skorpion
Skorpion (by Wojciech Wawrzyńczak).png

Informacje
Gildia
Poziom
15
Miejsce zamieszkania
Miejsce pobytu
Plac treningowy przed siedzibą magnatów
Dzierżona broń
Noszony strój
Występowanie
Status
Nieznany
Wyznanie
Dubbing
Kod na przywołanie
Grd_205_Scorpio

Skorpion – postać, występująca w Gothic. Jest strażnikiem w Starym Obozie.

Gothic Edytuj

Mieszka w zamku tak, jak większość strażników. Przez całe dnie uczy początkujących strażników walki. Jest jedyną postacią w grze, która może nauczyć Bezimiennego posługiwania się kuszą. Po zamordowaniu Magów Ognia postanawia uciec ze Starego Obozu, gdyż ma dość fanaberii strażników. Przy okazji kradnie kilka „drobiazgów”. Od tego czasu mieszka wraz z myśliwym Cavalornem. Nie jest jednak wrogo nastawiony do bohatera i może dalej go nauczać, a także handlować z nim przedmiotami, które skradł z obozu.

Dalsze losy Edytuj

Jego dalsze losy są nieznane, prawdopodobnie po upadku magicznej bariery zginął lub został bandytą. Możliwe że uciekł razem z Cavalornem, a po opuszczeniu kolonii karnej ich drogi się rozeszły.

Ciekawostki Edytuj

  • Skorpion jest jedyną osobą, która może nauczyć bohatera posługiwania się kuszą.
  • Występuje w modyfikacji W drodze na Myrtanę i jest tam strażnikiem miejskim.
  • W modyfikacji Global Mod Cavalorn mówi, że Skorpion po upadku bariery dołączył do Wodnego Kręgu oraz został zabity przez bandytę podczas wykonywania misji dla gildii.
  • Gdy odejdzie ze Starego Obozu, jego gildia zmienia się na brak, ponieważ gdyby zachował gildię strażnik, atakował by bohatera.

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Skorpion

  • Skorpion - co się z nim stało?

    34 wiadomości
    • Myślę, że spokojnie mogli go dodać do drugiej części. Był zdecydowanie ciekawszy od wielu postaci, które się tam znalazły.
    • <div class="quote">Venkt napisał(a):<br />Myślę, że spokojnie mogli go dodać do drugiej części. Był zdecydowa...

Więcej w Fandom

Losowa wiki