Fandom

Gothicpedia

Skazańcy

5219stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Udostępnij
Skazańcy – przestępcy, którzy za różne wykroczenia zostali zsyłani do Kolonii Karnej. Wydobywali magiczną rudę dla Króla.

GothicEdytuj

Po stworzeniu magicznej bariery podzielili się na cztery obozy:

  • Stary Obóz wydobywał rudę i wymieniał ją na towary z zewnętrznym światem.
  • Nowy Obóz – atakował karawany Starego Obozu, zdobywając w ten sposób środki do utrzymania. Jadali głównie ryż, który sami produkowali.

Po upadku bariery część z nich zginęła w trakcie zamieszania. Większości jednak udało się uciec. Niektórzy zostali Bandytami, stając się postrachem mieszkańców i kupców miasta Khorinis. Najemnicy z Nowego Obozu po opuszczeniu Kolonii zatrudnili się do ochrony Farmy Onara, natomiast członkowie Obozu na Bagnach zginęli, lub stali się Poszukiwaczami.

Mroczne TajemniceEdytuj

W modyfikacji Mroczne Tajemnice w kolonii karnej powstały cztery nowe obozy:

Gothic IIEdytuj

Ludzie, którzy albo nie byli w stanie wydostać się z Górniczej Doliny, albo zostali złapani przez paladynów podczas ucieczki, automatycznie stawali się skazańcami. Można ich spotkać w kopalniach rudy, zamkowym więzieniu pilnowanym przez Gerolda lub naprawiających drewniane podpory podtrzymujące dach jednego z bastionów w zamku. Nadal wydobywają rudę będąc członkami kontyngentów paladynów. W tej części jest kilku skazańców znanych z imienia:

Po odpłynięciu Bezimiennego na kontynent, skazańcy najprawdopodobniej zginęli lub zostali wzięci do niewoli przez orków.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki