FANDOM

Silvio – postać występująca w Gothic 3. Jest to asasyn mieszkający w Bakareshu.

Gothic 3 Edytuj

Zajmuje się utrzymywaniem bezpieczeństwa w mieście. Może nauczać Bezimiennego walki dwiema broniami. Oprócz tego bohater może wykonać dla niego parę zadań, które zwiększą jego reputację w Bakareshu i pomogą dostać się do świątyni. Najpierw jednak każe przyszłemu królowi Myrtany zebrać raporty od strażników pilnujących północnego i południowego wejścia do miasta – Benita i Akrabora. Następnie rozkazuje mu zniszczyć gniazdo pełzaczy niedaleko areny. Kiedy Tizgar zleca Bezimiennemu pozbycie się koczowników z oazy na południu, Silvio towarzyszy mu.

Dalsze losy Edytuj

Jego dalsze losy są uzależnione od decyzji bohatera. Jeśli zdecyduje się on wyzwolić Bakaresh, Silvio zginie, bądź ucieknie, jeśli nie, to jego dalsze losy będą nieznane, ponieważ w Gothic 3: Zmierzch Bogów przejście do Varantu jest zablokowane.

Ciekawostki Edytuj

  • Obok Silvia, na studni leży kamień teleportacyjny do Bakareshu.
  • W Gothic II, występuje postać o podobnie brzmiącym imieniu, Sylvio, który jest najemnikiem, lecz to nie ta sama osoba, ponieważ Sylvia zabił Bezimienny.
  • Główny protagonista modyfikacji Assasin Mod również ma na imię Silvio i także jest asasynem, jednak jest to całkowicie inna postać.