FANDOM

Silvestro – postać, której ciało występuje w Gothic II oraz Gothic II: Noc Kruka. Jest to paladyn, który przybył z kontynentu pod dowództwem Lorda Hagena.

Przed akcją gry Edytuj

Silvestro wyruszył wraz z ekspedycją Garonda do Górniczej Doliny, aby wydobyć rudę dla króla, który walczył na kontynencie z wrogiem. Na miejscu dowódca wyprawy zlecił mu opiekę nad jedną z trzech grup kopaczy.

Gothic II i Gothic II: Noc Kruka Edytuj

Jednym z nadzorowanych przez niego kopaczy był Diego, którego schwytali rycerze. Paladyn rozpoczął wydobycie rudy w niewielkiej jaskini u stóp wieży Xardasa. Kopalnia znajdowała się na początku ścieżki której niegdyś pilnowały golemy Xardasa. Po wydobyciu czterech skrzyń rudy nakazał dwóm paladynom, by zabrali je w bezpieczne miejsce. Dał im jako przewodnika dawnego cienia Diego. Niedługo później jego grupa została zaatakowana przez pełzacze. Wszyscy polegli w bohaterskiej walce w jaskini. Była to jedyna ekipa wydobywcza, która nie doczekała przybycia Bezimiennego do doliny. Zastał on jedynie zwłoki górników jedzone przez potwory, z którymi się uporał. Przy ciele Silvestra znalazł list dotyczący skrzyń z rudą.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki