FANDOM

Sigmor – postać, występująca w Gothic 3. Jest to wysoki rangą asasyński czarny mag.

Przed akcją gry Edytuj

Mieszkał w Ben Erai i posiadał tam naprawdę wysoką pozycję wśród ludu asasynów. Niemalże każdy handlarz dbał, aby Sigmor dobrze na nich patrzył. Utrzymywał także dobre kontakty z Zubenem. Postanowił opuścić Ben Erai i udać się do Bakareshu.

Gothic 3 Edytuj

W Bakareshu kręci się z reguły w okolicach sanktuarium Beliara. Jest on niemiły w stosunku do Bezimiennego i zgodzi się go nauczać prastarej magii, jeśli ten mu zapłaci złotem. Jeżeli bohater pracuje dla Sancha, to po wykonaniu zadań dla niego otrzyma list do Sigmora, dotyczący zapłaty za tancerki. Sancho chce, aby czarny mag powiedział o Bezimiennym dobre słowo na dworze Ishtar. Jak inni czarni magowie, uważa Amula za starego głupca. Jeśli Bezimienny bierze udział w sprawdzianie Zubena, będzie musiał odebrać od Sigmora dwa tysiące sztuk złota, dla władcy asasynów. Daje wtedy bohaterowi klucz do skrzyni, w której trzyma swoje pieniądze. Znajduje się ona w niewielkiej jaskini, niedaleko miasta.

Dalsze losy Edytuj

Jego dalsze losy są nieznane, gdyż w Gothic 3: Zmierzch Bogów przejście do Varantu jest zawalone. Zależy to jednak od decyzji Bezimiennego po czyjej stronie stanąć. Jeśli stanie po stronie Asasynów Sigmor dalej będzie mieszkał w Bakareshu, a jeśli stanie po stronie koczowników, czarny mag zginie bądź ucieknie.

Ciekawostki Edytuj

  • Sigmor może nauczyć bohatera regeneracji many.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki