Fandom

Gothicpedia

Sheer'Ghar

5407stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze5 Udostępnij

Sheer'Ghar – postać, występująca w modyfikacji Mroczne Tajemnice. Jest to jeden z pradawnych mieszkających w Świątyni Pradawnych.

Mroczne Tajemnice Edytuj

Znajduje się w Sali Wojowników razem z Khanem i Balaiarethem. Rozmawia z Bezimiennym tylko kiedy przeczyta księgę Illuminati oraz porozmawia z Algirionem. Mówi bohaterowi, że wyczuwa w nim strach, ale także determinację i wolę walki. Chce pokazać wybrańcowi czym jest honor, więc po rozmowie z Bezimiennym atakuje go, wygrywając walkę. Po pojedynku mówi, że bohater właśnie odnalazł w sobie honor oraz poczynił kolejny krok na Drodze Siedmiu Kroków, a także że jest gotowy do tego, aby zdobyć szacunek jego ludzi. Może zostać mistrzem Bezimiennego, da mu wtedy bardzo dobry miecz, amulet i nauczy bohatera walki mieczem do poziomu mistrza. Daje Bezimiennemu misję w której bohater musi mu przynieść Kryształ Zwycięzców, Jeżeli wybierzemy drogę Innosa po zabiciu Uriziela dostanie od niego pancerz paladyna. Może opowiedzieć głównemu bohaterowi historię swojego ludu - Poświęconych Dobru.

Dalsze losy Edytuj

Jego dalsze losy zależą od wyboru bohatera. Jeżeli Bezimienny wybierze drogę Innosa Sheer'Ghar nadal będzie przebywać w świątyni pradawnych. Jeżeli jednak bohater wybierze drogę Beliara, pradawny zostanie zabity przez Bezimiennego.

Ciekawostki Edytuj

  • Jego imię jest nawiązaniem do jednego z twórców moda – Shergara.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki