Fandom

Gothicpedia

Sheer'Ghar

5001stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze4 Udostępnij

Sheer'Ghar
Sheer'Ghar (Mroczne Tajemnice) (by Migulo).png

Informacje
Gildia
Poziom
90
Miejsce zamieszkania
Dzierżona broń
Noszony strój
Występowanie
Wyznanie
Dubbing
Kod na przywołanie
Non_2011_Sheer

Sheer'Ghar – postać występująca tylko w modyfikacji Mroczne Tajemnice. Jest to jeden z pradawnych mieszkających w Świątyni Pradawnych.

Mroczne Tajemnice Edytuj

Znajduje się w Sali Wojowników razem z Khanem i Balaiarethem. Rozmawia z Bezimiennym tylko kiedy przeczyta księgę Illuminati oraz porozmawia z Algirionem. Mówi bohaterowi, że wyczuwa w nim strach, ale także determinację i wolę walki. Chce pokazać wybrańcowi czym jest honor, więc po rozmowie z Bezimiennym atakuje go, wygrywając walkę. Po pojedynku mówi, że bohater właśnie odnalazł w sobie honor oraz poczynił kolejny krok na Drodze Siedmiu Kroków, a także że jest gotowy do tego, aby zdobyć szacunek jego ludzi. Może zostać mistrzem Bezimiennego, da mu wtedy bardzo dobry miecz, amulet i nauczy bohatera walki mieczem do poziomu mistrza. Daje Bezimiennemu misję w której bohater musi mu przynieść Kryształ Zwycięzców, Jeżeli wybierzemy drogę Innosa po zabiciu Uriziela dostanie od niego pancerz paladyna. Może opowiedzieć głównemu bohaterowi historię swojego ludu - Poświęconych Dobru.

Dalsze losy Edytuj

Jego dalsze losy zależą od wyboru bohatera. Jeżeli Bezimienny wybierze drogę Innosa Sheer'Ghar nadal będzie przebywać w świątyni pradawnych. Jeżeli jednak bohater wybierze drogę Beliara, pradawny zostanie zabity przez Bezimiennego.

Ciekawostki Edytuj

  • Jego imię to tak naprawdę zmieniony pseudonim jednego z twórców Mrocznych Tajemnic – Shergara.

Więcej w Fandom

Losowa wiki