Fandom

Gothicpedia

Sharky

4965stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze4 Share

Sharky
G • P
Sharky (Gothic I)(by Lother).png
Informacje
Gildia
Zawód
Handlarz
Poziom
8
Miejsce zamieszkania
Miejsce pobytu
Dzierżona broń
Noszony strój
Występowanie
Status
Nieznany
Wyznanie
Dubbing
Kod na przywołanie
Org_843_Sharky
Sharky
G • P
Sharky (Przeznaczenie).png
Informacje
Gildia
Obywatel
Zawód
Handlarz
Poziom
0
Miejsce zamieszkania
Kanały pod Khorinis
Dzierżona broń
Noszony strój
Występowanie
Wyznanie
Ogólne
Kod na przywołanie
vlk_844_Sharky

Sharky – postać, występująca w Gothic oraz modyfikacji Przeznaczenie. Jest szkodnikiem mieszkającym w Nowym Obozie.

Gothic Edytuj

Utrzymuje się z handlu. W późniejszych rozdziałach gry Bezimienny może się u niego zaopatrzyć w najlepszą broń. Prowadzi również lewe interesy na boku. Jeśli Bezimienny pobije Mordraga, zostanie nowym paserem Fiska.

Przeznaczenie Edytuj

Był świadkiem upadku Bariery, opowiada bohaterowi o trzęsieniu ziemi i sypiących się z nieba piorunach. On sam, w przeciwieństwie do części szkodników, najemników i magów wody, postanawia zostać kilka dni w obozie. Nagle odczuł zmęczenie i zasnął, obudził go przenikliwy chłód, całe tereny Nowego Obozu zamieniły się w lodowe pustkowie. Kiedy ujrzał na niebie potężny cień, zaczął uciekać. Niedługo potem znalazł się w rejonie Wolnej Kopalni, a potem zaczął wędrować przez góry, aż dotarł w rejon wieży Xardasa. Podczas próby okradnięcia maga zostaje przez niego przyłapany i przemieniony w szkielet. Ukradł on bowiem ważny dla Xardasa amulet. Jeżeli bohater wykona zadanie i zwróci amulet Nekromancie, Sharky otrzyma ciało i przeniesie się do siedziby gildii złodziei. Gdy bohater tam dotrze, otrzyma od Sharky'ego nagrodę. Może z nim również handlować.

Dalsze losy Edytuj

Sharky'emu najprawdopodobniej nie udało się przeżyć upadku bariery. Możliwe, że podczas próby ucieczki z kolonii poniósł śmierć lub został bandytą.

Ciekawostki Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki