Fandom

Gothicpedia

Shakyor

5338stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze11 Udostępnij

Shakyor – postać, występująca w Gothic 3. Jest to koczownik, nazywany lwem.

Gothic 3 Edytuj

Jest w posiadaniu druidzkiego kamienia lwa. Dostał go od kogoś kto był od niego mądrzejszy. Przebywa obok Lago wraz ze swoim lwem. Gdy widzi Bezimiennego po raz pierwszy, chce się z nim napić wody. Opowiada, że razem ze swoimi braćmi napadł na Lago i uwolnił wszystkich więźniów. Bohater może go zabić na zlecenie asasyna Fabio lub razem z Shakyorem oswobodzić Lago z pod władzy Asasynów. Jeżeli Bezimienny to zrobi, może go poprosić żeby oddał mu swój kamień lwa. Niestety, oswobodzenie Lago nie jest dostatecznym wyczynem, żeby zdobyć kamień. Da go bohaterowi dopiero wtedy, kiedy ten porozmawia ze wszystkimi wodzami największych plemion koczowników.

Dalsze losy Edytuj

Jego dalsze losy są zależne od decyzji bohatera. Bezimienny może wykonać zlecenie Asasynów i zabić go lub stanąć po stronie koczowników, wtedy Shaykor dalej prowadzi swoje plemię na drodze Wiecznego Wędrowca.

Ciekawostki Edytuj

  • Kiedy Bezimienny rozpocznie zadanie „Oswobodź Lago!” występuje bug, przez który Shakyor nie ruszy się z miejsca. Zmienia to patch 1.74.
  • Shakyor jest jedynym posiadaczem druidzkiego kamienia, który nie nosi szaty druida.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki