Fandom

Gothicpedia

ShaBaNakk

5002strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Udostępnij

ShaBaNakk
Grachtnakk (Gothic I) (by SpY).png

Informacje
Typ broni
Obrażenia
0
Posiadacz
Inne
Cena kupna
Brak możliwości kupna
Cena sprzedaży
Kod na przywołanie
itrwudorcstaff

ShaBaNakk – broń, występująca w Gothic. Jest to długi dwuręczny kostur, z osadzonym na szczycie kamieniem magicznym i dwoma liśćmi nieznanych roślin, przyczepionych w trzech czwartych długości kija.

Gothic Edytuj

Jest to broń o identycznych właściwościach jak Grachtnakk. Za jego pomocą wysoko postawieni szamani orków potrafią kumulować magiczną energię run i wystrzeliwać zaklęcia bezpośrednio z niego. Używają go tylko najsilniejsi nieumarli szamani orków tacy jak Varrag-Kasorg, Varrag-Unhilqt, Varrag-Ruuushk oraz Grash-Varrag-Arushat, stojący na straży świątyni Śniącego. Bezimienny nie potrzebuje żadnych punktów siły aby nią władać, jednak dzierżona broń pozbawiona jest swoich magicznych właściwości. Bohater może zdobyć oręż tylko od poległych szamanów, żaden handlarz nie zaoferuje za nią ani jednej bryłki rudy.

Ciekawostki Edytuj

  • Jest to jedyny oręż wraz z Grachtnakkiem, występujący w serii Gothic, który nie zadaje obrażeń fizycznych.
  • Podczas rozmowy z właścicielami kostura, kryształ na jego końcu jest koloru czerwonego. Dopiero po zakończeniu rozmowy staje się on niebieski.
  • Wygląda tak samo jak Grachtnakk.
  • Pomimo tego, że wraz z Grachtnakkiem, jest najdłuższą bronią (pod względem modelu) w Gothic nie dodaje żadnego dodatkowego zasięgu podczas ataku.
  • Jedynym umarłym szamanem orków, który nie używa ShaBaNakka, jest Varrag-Hashor.

Więcej w Fandom

Losowa wiki