FANDOM

Sergio – postać występująca w Gothic II oraz Gothic II: Noc Kruka. Jest to paladyn przebywający w klasztorze magów ognia na wyspie Khorinis.

Gothic II i Gothic II: Noc Kruka Edytuj

Znajduje się przy posągu Innosa. Całymi dniami modli się do Innosa. Po wykonaniu zadania od Marduka, może nauczyć Bezimiennego lepiej posługiwać się bronią dwuręczną lub dać mu trochę złota. Mówi bohaterowi również o problemie Isgarotha, który boryka się z czarnym wilkiem. Gdy Bezimienny jako mag ognia zdecyduje udać się do Górniczej Doliny, Sergio eskortuje go na przełęcz.

Dalsze losy Edytuj

Po odpłynięciu Bezimiennego na kontynent, Khorinis zostało zaatakowane przez orków, tym samym Sergio został prawdopodobnie przez nich zabity bądź zniewolony.

Ciekawostki Edytuj

  • Jako jedyny paladyn przebywa w klasztorze.
  • W modyfikacji Returning, w trzecim akcie ucieka z klasztoru i żyje w odosobnieniu, gdyż jego przeznaczeniem jest zostać Panem Cieni. W polskim patchu 1.3.1 do tejże modyfikacji, Sergio jako Pan Cieni nosi osobisty miecz – ostatnią krucjatę.
  • W modyfikacji Global Mod Sergio od trzeciego rozdziału pilnuje wejścia do Górniczej Doliny.