Fandom

Gothicpedia

Sepleniący

5404strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Sepleniący – postać, występująca w modyfikacji Zły Sen. Jest to nieznany z imienia gnom znający się na statkach.

Zły Sen Edytuj

Naprawia rusztowanie wokół pieca hutniczego. Jeśli bohater do niego zagada zacznie pracę kowalską. Gdy kapitan piratów szuka szkutnika, a ten mu odmawia jego Bezimienny przyjaciel wpada na pomysł - pomoże mu szukając specjalisty wśród gnomów. Zagadany w tej sprawie Bragga odsyła swego ludzkiego przyjaciela właśnie do Sepleniącego, każe też z nim ustalić koszty. Po doprowadzeniu gnoma do wraku statku na plaży ocenia sytuację i wyjawia swą cenę - zapasy żywności na trzy miesiące + dwa tysiące złotych monet + jeden pręt stali przetopiony z trzema bryłkami czarnej rudy. Kapitan słysząc cenę gnoma szaleje z wściekłości, ale po wysłuchaniu wyjaśnień Bezimiennego typu "na kontynencie i tak nie wydasz tego złota" ostatecznie zgadza się dając bohaterowi dwa tysiące trzysta sztuk złota oraz bryłkę czarnej rudy (pozostałe dwie Bezimienny nadrabia u Xardasa), żywność omówi później. Gnom naprawia kołowrót, który może już ściągnąć statek i wraca do swych starych obowiązków.

Dalsze losy Edytuj

Gdy Łazat zostaje pokonany, gnom wiedzie dalej spokojne życie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki