Fandom

Gothicpedia

Sentenza

4965stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze12 Share

Powiedz no, czy to coś z przodu twojej głowy to twarz czy dupa?

Bezimienny do Sentenzy

Sentenza
Sentenza (Gothic II) (by SpY).png

Informacje
Gildia
V-HW: Bandyta
Poziom
GII: 24
GII:NK: 40
Miejsce zamieszkania
Miejsce pobytu
Główne wejście na farmę Onara
Dzierżona broń
Noszony strój
Występowanie
Status
Nieznany
Wyznanie
V-HW: Beliar
Dubbing
Kod na przywołanie
Sld_814_Sentenza

Sentenza – postać, występująca w Gothic II, Gothic II: Noc Kruka oraz modyfikacji Velaya – Historia wojowniczki. Jest to jeden z najemników z farmy Onara.

Gothic II i Gothic II: Noc Kruka Edytuj

Do wyspy Khorinis przybył wraz z Sylviem i jego ludźmi z dalekiego południa. Pobiera myto za wstęp na farmę w wysokości 50 sztuk złota. Jest dosyć silny, więc jeśli ktoś nie chce zapłacić, może się źle to dla niego skończyć, o czym mówił Bezimiennemu najemnik Buster. Sylvio jest także bardzo przekupny – gdy ktoś nowy zapłaci mu 50 sztuk złota za myto, to wstawi się za nim, jeśli będzie chciał wejść w poczet najemników. Jeżeli uda się głównemu bohaterowi wejść do obozu niezauważonym przez Sentenzę, Raoul to zauważy. Gdy bohater koło niego przejdzie, to zawoła go i po krótkiej rozmowie zaatakuje.

Velaya – Historia wojowniczki Edytuj

Uciekł z Raoulem i Festerem z farmy Onara. Dołączył do bandytów z Jarkendaru. Kiedy zjawił się w mieście, gubernator Larius kazał zbuntować bandytów, przeprowadzić ich na wyspę Khorinis oraz zniewolić Thorusa i magów wody. Wszystkie polecenia wykonuje i zostaje przywódcą bandytów. Kiedy Velaya zostaje schwytana przez gubernatora, zostaje przetransportowana do obozu najemnika. Wszystkie jej rzeczy są w posiadaniu Sentenzy. Nie pozwala jej nosić oręża. Podczas ataku na farmę Onara, zabiera bandytów do obozu znajdującego się za farmą Bengara. Sam z Raoulem i Garazem wyrusza do kryjówki Lariusa. Tam toczy ostateczną walkę z wojowniczką i ginie.

Cienista Północ Edytuj

Jest jednym z najemników Sylvia. Mężczyzna nie czuje się zbyt dobrze, bo został pogryziony przez zainfekowane pustynne szczury z kanionu nieopodal zamku. Jeżeli bohater chce zdobyć jego poparcie, musi zaatakować norę chorych szczurów.

Sentenza Cienista Północ .JPG

Sentenza jako najemnik Sylvia

Ciekawostki Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki