Fandom

Gothicpedia

Selina

4966stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Selina
Selina (Jakimix135xd).png
Informacje
Gildia
Kapłanka
Zawód
Kapłanka
Miejsce zamieszkania
Mroczny Grobowiec
Miejsce pobytu
Grób Seliny
Dzierżona broń
Brak
Noszony strój
Stara zbroja (jeśli otrzyma ciało)
Występowanie
Status
Nie żyje
Wyznanie
Dubbing
Brak

Selina - postać, występująca w modyfikacji Piratenleben. Jest to główna kapłanka Adanosa.

Przed akcją modyfikacji Edytuj

Była jedną z najważniejszych kapłanów Adanosa w Jarkendarze. Niemal każde zaklęcie, którego używają dziś magowie wody to wynik jej badań. Wiodła nie do końca spokojne życie. Świetnie zdawała sobie sprawę z tego, że jej lud nie toleruje kobiety na stanowisku kapłana. Pewien czar ujawnij jej zdolności i to, że jest strażnikiem Adanosa, co nie przypadło jej rodakom do gustu. Padła ofiarą okrutnej intrygi. Ludność próbowano przekonać, że tak w rzeczywistości jest sługą Beliara i postępem wydarła moc mrocznemu bóstwu. Nikt nie chciał w to wierzyć, lecz po pewnym czasie i tak skazano ją na śmierć. Ciału odcięto głowę i pochowano w mrocznym grobowcu, aby jej dusza nigdy nie zaznała spokoju.

Piratenleben Edytuj

Prosi napotkanego Rhena o pomoc w odzyskaniu ciała. Znów kluczem jest orkowy szaman Varrag-Raskash. W przypadku Seliny sposób odzyskania ciała to:

  1. Zabić orka;
  2. zabrać jego pusty zwój;
  3. gdy Selina wypełni go magiczną formułą - przeczytać.

Po uderzeniu piorunu kapłanka odzyskuje ciało. W II rozdziale jej wiedza jest potrzebna do pozbycia się chochlika ze statku. Aby móc pomóc Selina musi udać się do Biblioteki Uczonych, jednak jest więźniem orka i nie może się stąd ruszyć. Trudne zadanie uwolnienia duchów Rhen bierze na siebie. Po otwarciu wielkiej bramy młody pirat dokonuje obrzędu i z pomocą Kerashera zabija orkowego władcę. Wtedy duchy udają się do Biblioteki. Na miejscu kapłanka wręcza swemu wybawcy kamienną tabliczkę z formułą, która uwidzialni chochlika i pozwoli go zabić. Nie dowierza, gdy słyszy, że Rhen nie rozumie co jest na niej napisane – tekst był w języku wieśniaków, a więc tym najbardziej pospolitym, który za jej czasów znał każdy prosty chłopek. Uczy pirata języka, a ten rozprawia się z chochlikiem. Jeśli to jej Rhen dał ciało płynie z piratami na Wyspę Skarbów. Na miejscu prosi go, by znalazł dla niej jakąś nową bibliotekę. Po zdobyciu klucza i odnalezieniu budowli przekazuje Selinie dobre wieści. Ta natychmiast się tam teleportuje i przebywa tam do czasu zdrady Jaro. Gdy pirat szuka sposobu na pozbycie się zdrajcy Selina uczy go języka wojowników, który otwiera przed nim sposób, i odchodzi zaznać spokoju w Królestwie Adanosa.

Więcej w Fandom

Losowa wiki