FANDOM

Sekob – postać, występująca w Gothic II oraz Gothic II: Noc Kruka. Jest to farmer, mieszkający na swojej farmie, położonej niedaleko farmy Onara. Jest żonaty z Rosi, ma z nią syna Tilla.

Gothic II Edytuj

Całe dnie spędza u siebie w domu. Jest człowiekiem nerwowym, niecierpliwym i skąpym. Gdy Bezimienny chce zostać najemnikiem, musi wykonać jedno z dwóch zadań zleconych przez Torlofa, a jednym z nich jest dostarczenie czynszu od farmera. Sekob miał za zadanie przechować księgę Dwór Irdorath, którą powierzył mu nekromanta Xardas. Z powodu tej księgi w III rozdziale farmę zajmują Poszukiwacze. Rodzina nie ma o nim dobrego zdania, co udowadnia ucieczka jego syna i żony. Zleca Bezimiennemu odnalezienie Rosi i Tilla. Gdy Bezimienny jest magiem ognia, Sekob zostaje opętany przez Poszukiwaczy.

Velaya – Historia wojowniczki Edytuj

W modyfikacji Velaya – Historia wojowniczki, Velaya została poproszona przez Volkera, aby uregulowała zaległe podatki Sekoba. Po przybyciu na farmę dziewczyna przeżywa szok – zostaje martwego farmera, a jego farma jest prawie opustoszała. Zostaje pochowany przez Balthasara. Później jego ziemie użytkuje Fellan.

Dalsze losy Edytuj

Po odpłynięciu Bezimiennego na kontynent, Khorinis zostało zaatakowane przez orków, tym samym Sekob został prawdopodobnie przez nich zabity, bądź zniewolony.

Ciekawostki Edytuj

  • Jeśli Bezimienny sprowadzi Tilla i Rosi gdzie indziej niż na jego farmę, Sekob zaatakuje go. Będzie wówczas nieśmiertelny.
  • Sekob jest przez innych nazywany nadzorcą niewolników, gdyż każe im pracować tak długo, aż kręgosłupy się nie złamią.
  • Swojego majątku dorobił się poprzez kradzież rzeczy Onara i sprzedaży ich w mieście. Jest też zamieszany w lewe interesy.
  • Na jego nagrobku widnieje (przetłumaczony na język polski) napis: Sekob – farmer, małżonek, ojciec – na końcu sam.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki