FANDOM

Sebastian – postać, występująca w Gothic 3. Jest to Mag Ognia i alchemik, mieszkający w Reddock. Jak sam mówi, jest trochę nerwowy.

Gothic 3 Edytuj

Prowadzi on badania nad tajemniczymi pradawnymi. Kiedy magia runiczna przestała istnieć, pogłębił się jeszcze bardziej w swych badaniach, twierdząc, że pradawni nie potrzebowali run, by używać magii. Opowiada Bezimiennemu o ognistych pucharach i mówi, że jeżeli jakieś znajdzie, powinien je zanieść do klasztoru w Nordmarze. Zna się bardzo dobrze na sztukach magicznych oraz alchemii. Prosi bohatera o przyniesienie mu dziesięciu ziół leczniczych, które rosną niedaleko obozu. Może nauczać bohatera alchemii, jeśli ten wykona jego zadanie. Naucza także prastarej magii. Handluje przepisami alchemicznymi, miksturami i roślinami. Może opowiedzieć bohaterowi nieco o Reddock.

Dalsze losy Edytuj

Jego dalsze losy zależą od decyzji bohatera. Jeśli ten będzie wspierał orków i zniszczy Reddock, Sebastian zginie lub ucieknie. Jeżeli jednak będzie pomagać buntownikom, dalsze losy maga pozostaną nieznane, gdyż w Gothic 3: Zmierzch Bogów Reddock jest opuszczone.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki