Fandom

Gothicpedia

Sara

5407stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze17 Udostępnij

Sara – postać, występująca w Gothic II oraz Gothic II: Noc Kruka. Jest to handlarka bronią z targowiska w mieście Khorinis.

Gothic II i Gothic II: Noc Kruka Edytuj

Zajmuje się sprzedażą różnego rodzaju oręża. Wygryzła kupca Canthara z jego straganu. Jest dla Bezimiennego miła i uczynna. Bezimienny może pomóc Cantharowi wsadzając Sarę do więzienia, podrzucając jej do kieszeni fałszywy list, w którym jest napisane, że sprzedaje ona broń Onarowi. Bohater może też współpracować z Sarą, mówiąc lordowi Andre o oszustwie Canthara. Wtedy Sara w podzięce da Bezimiennemu piracki kordelas. Jeżeli natomiast Bezimienny będzie trzymać stronę nieuczciwego handlarza, Sara do końca gry będzie tkwiła w więzieniu.

Returning Edytuj

zostaje zwolniona z więzienia w czwartym rozdziale. Ginie podczas ataku orków na Khorinis.

L'HIVER Edition Edytuj

W tej modyfikacji Sara jest całkiem zmieniona. Zamiast niebieskiej sukni posiada czarny gorset i czarne krótkie spodnie. Posiada mały dom połączony z jej straganem. W domu znajduje się krótki korytarz i mała sypialnia z kominkiem. Za jej domem znajduje się kuźnia w której Sara wieczorami pracuje.

Velaya – Historia wojowniczki Edytuj

Sara po zamknięciu Canthara w więzieniu nadal prowadziła stoisko. Kupiec szantażował jednak Wulfgara portretem jego nagiej żony, przez co handlarka wyniosła się do latarni morskiej Jacka. Mieszka tam z latarnikiem i Brianem. Kiedy Velaya po rozmowie z handlarzem porozmawia z Sarą, ta prosi wojowniczkę o odzyskanie stoiska. W tym celu była służka Gomeza rozmawia z Boltanem i Wulfgarem, który zgodzi się zamknąć Canthara w zamian za portret. Velaya zabiera od kupca papier, oddaje go dowódcy straży i dzięki temu Sara wraca na swoje dawne stoisko. Za prośbą wojowniczki wypytuje się handlarzy czego brakuje im w swojej kolekcji. Dzięki niej bohaterka wie, że Baltram poszukuje winogron, Zuris rzadkiego zwoju, a Hakon unikatowej broni. Oznajmia również, iż Velaya nie będzie w stanie przekonać niesympatycznego Jorę na głosowanie na Hannę.

Dalsze losy Edytuj

Po odpłynięciu Bezimiennego na kontynent, wyspa Khorinis została zaatakowana przez orków, tym samym Sara została prawdopodobnie przez nich zabita lub zniewolona.

Ciekawostki Edytuj

  • Bezimienny może zabić Canthara w więzieniu; strażnik Boltan nawet na to nie zareaguje, a Sara będzie nadal wdzięczna bohaterowi (nie sprawdza się w Nocy Kruka).
  • W modyfikacji Requiem nosi taki sam strój jak Triss Merigold z gry Wiedźmin 2: Zabójcy Królów.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki