Fandom

Gothicpedia

Santino

4965stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Santino
Santino (GI) (by Jao98).png

Informacje
Gildia
Miejsce zamieszkania
Dzierżona broń
Brak
Noszony strój
Występowanie
Status
Nieznany
Wyznanie
Dubbing

Santino – postać, występująca w Gothic i Gothic Edycja rozszerzona. Jest to cień, przebywający w starej kopalni.

Gothic Edytuj

Jest również handlarzem, ma dość dużo towarów, różnego rodzaju. Sprzedaje głównie strzały, bełty i napoje. Jego szopa znajduje się niedaleko wyjścia z kopalni. Obok niej stoi świątynny strażnik, który może nauczyć Bezimiennego pozyskiwania wnętrzności pełzaczy. Mówi bohaterowi, że towary, których on nie ma na swoim składzie, nie przydałyby mu się w kopalni.

Gothic Edycja rozszerzona Edytuj

Twierdzi on iż pochodzi z Mora Sul a do kolonii trafił w ucieczce przed stryczkiem. Ponad to twierdzi on że przed pojawieniem się Fiska był głównym i zarazem najważniejszym handlarzem w Starym Obozie, mającym koneksje wśród strażników, którzy bronili go przed negatywnymi konsekwencjami obniżania cen aż do granic opłacalności. Udziela także kilku ciekawych informacji o powodach Rhobara II ataku na Varant oraz przyszłym wyzwoleńczym buncie asasynów i wspomagania orków atakujących królestwo Myrtany. Twierdzi także, że kiedyś podpalił budę Fiska pomimo obecności strażnika.

Dalsze losy Edytuj

Ginie po zawaleniu się starej kopalni. Możliwe też, że ze względu na to, że znajdował się bardzo blisko wyjścia, udało mu się uciec.

Więcej w Fandom

Losowa wiki