Fandom

Gothicpedia

Sancho (asasyn)

4965stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Sancho
Sancho (Gothic 3) (by Gothicfan94).png

Informacje
Gildia
Miejsce zamieszkania
Dzierżona broń
Występowanie
Status
Zależy od wybranej drogi
Wyznanie
Dubbing
Kod na przywołanie
Sancho

Sancho – postać, występująca w Gothic 3. Jest to asasyński kupiec i zarządca osady Ben Erai.

Gothic 3 Edytuj

Jego wcześniejsze losy nie są znane. Został zarządcą pustynnego miasta Ben Erai, a swoją prawą ręką uczynił Vasco. Nie ufa swoim ludziom i zaraz po przybyciu Bezimiennego zleca mu zadanie zinfiltrowania ich. Nie przeliczył się, gdyż jego zaufany przyjaciel i zastępca, Vasco, oszukuje go. Wściekły obniża mu pensję. Później zamierza on ponownie uruchomić zatrzymane przez koczowników wydobycie w kopalni w pobliskim Lago. Rozkazuje Bezimiennemu odeskortować do niej pięciu niewolników. Po wykonaniu tego zadania, zadowolony ze swojego pracownika, chce wstawić się za nim w Ishtar. Niestety jego wpływy nie docierają na dwór Zubena. Wysyła on list do czarnego maga Sigmora, przebywającego w Bakareshu, mówiący o tym, że jeśli wstawi się za Bezimiennym w Ishtar, nie będzie żądał zapłaty za tancerki. Po jego przeczytaniu kapłan Beliara, opowiada Zubenowi o zasługach wojownika. Między innymi to przyczynia się do spotkania bohatera z władcą Asasynów.

Dalsze losy Edytuj

Jeśli bohater stanie po stronie koczowników, kupiec zginie lub ucieknie podczas ataku na Ben Erai. W innym wypadku jego losy pozostaną nieznane, ponieważ w Gothic 3: Zmierzch Bogów przejście na pustynię jest zablokowane.

Więcej w Fandom

Losowa wiki