Fandom

Gothicpedia

Sancho (asasyn)

5405stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Sancho – postać, występująca w Gothic 3. Jest to asasyński kupiec i zarządca osady Ben Erai.

Gothic 3 Edytuj

Jego wcześniejsze losy nie są znane. Został zarządcą pustynnego miasta Ben Erai, a swoją prawą ręką uczynił Vasco. Nie ufa swoim ludziom i zaraz po przybyciu Bezimiennego zleca mu zadanie zinfiltrowania ich. Nie przeliczył się, gdyż jego zaufany przyjaciel i zastępca, Vasco, oszukuje go. Wściekły obniża mu pensję. Później zamierza on ponownie uruchomić zatrzymane przez koczowników wydobycie w kopalni w pobliskim Lago. Rozkazuje Bezimiennemu odeskortować do niej pięciu niewolników. Po wykonaniu tego zadania, zadowolony ze swojego pracownika, chce wstawić się za nim w Ishtar. Niestety jego wpływy nie docierają na dwór Zubena. Wysyła on list do czarnego maga Sigmora, przebywającego w Bakareshu, mówiący o tym, że jeśli wstawi się za Bezimiennym w Ishtar, nie będzie żądał zapłaty za tancerki. Po jego przeczytaniu kapłan Beliara, opowiada Zubenowi o zasługach wojownika. Między innymi to przyczynia się do spotkania bohatera z władcą Asasynów.

Dalsze losy Edytuj

Jeśli bohater stanie po stronie koczowników, kupiec zginie lub ucieknie podczas ataku na Ben Erai. W innym wypadku jego losy pozostaną nieznane, ponieważ w Gothic 3: Zmierzch Bogów przejście na pustynię jest zablokowane.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki