FANDOM

Salandril – postać, występująca w Gothic II oraz Gothic II: Noc Kruka. Jest to alchemik mieszkający w mieście Khorinis w Górnym Mieście.

Gothic II Edytuj

Ma własny sklep – „Mikstury Salandrila” – w którym oferuje swoje eliksiry. Sprzedaje napoje regenerujące manę oraz punkty trafień, takie jak ekstrakt leczniczy, eliksir leczniczy, ekstrakt many, eliksir many a również dwie sztuki zębatego ziela. Od trzeciego rozdziału posiada w sprzedaży eliksir zręczności. W tym samym rozdziale Serpentes każe Bezimiennemu przyprowadzić Salandrila do klasztoru, gdzie ma zostać on osądzony za rozprowadzanie fałszywych udziałów w kopalniach magicznej rudy na terenie wyspy Khorinis. Salandril nie chce pójść do klasztoru z własnej woli, więc bohater musi go do tego zmusić. Po przybyciu do klasztoru, nie chce rozmawiać z głównym bohaterem, ani tym bardziej handlować z nim. Jeżeli Bezimienny wybrał drogę paladyna bądź łowcy smoków, jego zadanie skończy się po przyjściu alchemika do klasztoru. Wybierając ścieżkę wybrańca Innosa, jako mag ognia, Serpentes rozkaże bohaterowi odzyskać wszystkie rozprowadzone udziały w kopalni. W jego domu znajduje się ukryty kufer, który Bezimienny może znaleźć po otworzeniu przełącznikiem tajemnego przejścia. Klucz do kufra posiada przy sobie Salandril, Bezimienny może go od niego ukraść, jeżeli posiada odpowiednią umiejętność złodziejską.

Gothic II: Noc Kruka Edytuj

Salandril posiada w swoim asortymencie amulet ognia oraz zwoje zaklęć grom i deszcz ognia.

Velaya – Historia wojowniczki Edytuj

Salandril nadal prowadzi swój sklep. Po przekazaniu przez bohaterkę listu od Gerbrandta pozwala jej wziąć kilka mikstur z jego oferty. Później okazuje się, że jest zamieszany w aferę z rozpowszechnianiem tymoriańskiej medycyny. Namawia Velayę, aby podobnie jak Bartok i Regis zdobywała dla niego trofea. Po przyniesieniu odpowiednich elementów zwierząt wojowniczka otrzymuje nagrodę.

Dalsze losy Edytuj

Po odpłynięciu Bezimiennego na kontynent, Khorinis zostało zaatakowane przez orków, tym samym został on prawdopodobnie przez nich zabity, bądź zniewolony.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki