Fandom

Gothicpedia

Ryżowy Książę

5001stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze14 Udostępnij

Ryżowy Książę
Ryżowy Ksiażę (GI).png

Informacje
Gildia
Miejsce zamieszkania
Miejsce pobytu
Dzierżona broń
Noszony strój
Brak
Występowanie
Wyznanie
Dubbing
Kod na przywołanie
Bau_900_Ricelord

Ryżowy Książę – postać, występująca w Gothic. Jest to jeden z założycieli Nowego Obozu.

Gothic Edytuj

Jest odpowiedzialny za pole ryżowe, znajdujące się obok tamy. Do uprawy ryżu potrzebował dobrych warunków i robotników. Obie rzeczy udało mu się zdobyć. Dzięki pracującym dla niego oprychom zmuszał nowych do pracy na polu. Dobre warunki udało mu się zdobyć dzięki Homerowi, który zbudował tamę oddzielającą jezioro od pola. Jednym z jego najbardziej zaufanych oprychów jest Lewus. Zbieracze osobiście nie znoszą go prawie tak samo jak Księcia. Najbardziej zbuntowanym robotnikiem Ryżowego Księcia jest Horacy.

Dalsze losy Edytuj

Nie wiadomo co działo się z Księciem po upadku bariery, prawdopodobnie wraz ze swoimi oprychami dołączyli do jednej z grup bandytów lub zginął podczas próby ucieczki.

Ciekawostki Edytuj

  • Kiedy Lewus wyśle Bezimiennego do Ryżowego Księcia po wodę, bohater może brać nieskończone jej ilości, gdyż nie znika opcja dialogowa. Jest to błąd twórców gry.
  • Dając dwanaście butelek wody bohaterowi, Ryżowy Książę twierdzi, iż jest ich dwa razy więcej niż liczba zbieraczy. Nie jest to prawda, ponieważ ludzi tych jest około trzydziestu, co jest najpewniej błędem tłumaczenia, a w oryginale miał na myśli to, że zbieraczy jest dwa razy więcej, niż butelek wody.

Więcej w Fandom

Losowa wiki