FANDOM

Ryżowy Książę – postać występująca w Gothic. Jest to jeden z założycieli Nowego Obozu.

Gothic Edytuj

Jest odpowiedzialny za pole ryżowe znajdujące się obok tamy. Do uprawy ryżu potrzebował dobrych warunków i robotników. Obie rzeczy udało mu się zdobyć. Dzięki pracującym dla niego oprychom zmuszał nowych do pracy na polu. Dobre warunki udało mu się zdobyć dzięki Homerowi, który zbudował tamę oddzielającą jezioro od pola. Jednym z jego najbardziej zaufanych oprychów jest Lewus. Zbieracze osobiście nie znoszą go prawie tak samo, jak Księcia. Najbardziej zbuntowanym robotnikiem Ryżowego Księcia jest Horacy.

Dalsze losy Edytuj

Nie wiadomo, co działo się z Księciem po upadku bariery, prawdopodobnie wraz ze swoimi oprychami dołączyli do jednej z grup bandytów lub zginął podczas próby ucieczki.

Modyfikacje Edytuj

Gothic Edycja Rozszerzona Edytuj

W Edycji Rozszerzonej mamy możliwość udziału w buncie zbieraczy, przez co Ryżowy Książę ginie z ręki bohatera.

Czas Zapłaty Edytuj

W modyfikacji Czas Zapłaty jest on powieszony na polach ryżowych.

Ciekawostki Edytuj

  • Kiedy Lewus wyśle Bezimiennego do Ryżowego Księcia po wodę, bohater może brać nieskończone jej ilości, gdyż nie znika opcja dialogowa. Jest to błąd twórców gry.
  • Dając 12 butelek wody bohaterowi, Ryżowy Książę twierdzi, iż jest ich dwa razy więcej niż liczba zbieraczy. Nie jest to prawda, ponieważ ludzi tych jest około 30 – to błąd w polskim tłumaczeniu, w wersji oryginalnej Książę mówił, że zbieraczy jest dwa razy więcej niż butelek wody.